{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UK hva så??
  • #1   15. okt 2008 ikke nødvendigvis, det kommer lidt an på hvor stort barnet er og om du har mod på det.
    min lille niece blev født her i midten af august og kom med numsen først ved en naturlig fødsel

• #2   15. okt 2008 de foreslår dig kejsersnit da de sys det er det bedste, men man bestemmer selv

• #3   15. okt 2008 oki tak for svarene for ville blive meget ked af at skulle have kejsersint

• #4   15. okt 2008 De vil starte med at prøve at vende babyen som kan være meget smertefuldt. Så kan du vælge kejsersnit eller at føde normalt men jeg ville nok vælge kejsersnit for når man føder baby i uk springer man rigtig meget forneden og det kan blive en rigtig dårlig oplevelse.

• mette j
    mette j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #5   25. okt 2008 Det er ikke farligt at føde en UK!
    Hvis dit barn vejer mindre end 3800, og du er sund og rask, er der intet der skal forhindre dig i at føde normalt.
    det er meget farligere at få lavet kejsersnit. Der er større risici forbundet med dette, samt flere følge komplikationer.
    Det er ikke altid, de fødende brister mere, når det er en UK fødsel.
    Jeg går stærkt ind for UK fødsler. Det er det bedste for både barnet og moderen, i forhold til kejsersnit.
    Mvh Mette - Jordemoder-studerende på

Kommentér på:
UK hva så??

Annonce