{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

Lige en hurtig FB (: {{forumTopicSubject}}

Mandag den 19 var jeg på syghuset i herning hvor jeg fik den første pille.. jeg var da 2cm åben og havde 1½ cm livmorhals tilbage.. efter 6timer kom jeg til tjek igen hvor jeg havde reageret på første pille i form a en blødere livmorhals og reglmæssige plukveer. Men ellers ikke noget, så jeg fik en pille mere og blev indskrevet på hotel afsnittet (:

Tirsdag morgen kl 9.20 kommer jeg til tjek igen, og jdm ser helt forkert ud og fortæller hun virkelig ikke havde regnet med at se mig igen xD Jeg bliver tjekket igen og tror ikke på den store bedring da jeg ikke rigtig havde mærket noget til veer eller plukveer eller NOGET ?
Men var dog 3cm åben og med 1cm livmorhals tilbage.
De sender mig på fødegangen for at tage vandet, og det gør de klokken 11.00 (:

Jeg ville ønske jeg kunne sige ''så kom der gang i det'' men facts er jeg faktisk bare havde nogle små triste veer som dog alligevel gjorde lidt smiley Jeg fik lagt ve drop ved 12 tiden, og så blev veerne mere regelmæssige men alligevel ikke noget at råbe hurra for s: Vi tilkaldte narkoselægen så jeg kunne få lagt epiduralblokade i tide da vedroppet skulle skrues op (: Det lykkedes desværre ikke at ligge den korrekt, så jeg fik nogle saltvands indsprøjtninger som heller ikke hjalp en skid xD

Men på daværende tidspunkt kunne jeg styre veerne via vejrtrækning og de var ikke vild slemme, men alligevel gode nok.. (:

klokken 16 var jeg 7cm åben og veerne var mega ubehagelige, 20 minutter efter var jeg 9cm åben og pressetrangen meldte sin gyldne ankomst.. Mega komisk når man ser tilbage på det xD Men hvorom alt er fik jeg rigtige presseveer 10 minutter efter ca. dem havde jeg 3-4 stykker a og hun er født den 20.12.11 klokken 16.57 ;D

3100g og 49cm.
Vi har det begge rigtig godt, og glæder os rigtig meget til amningen fungere og vi kan komme hjem til storesøster som jeg savner helt ubeskriveligt smiley

http://babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=9927

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige en hurtig FB (:
Kommentér på:
Lige en hurtig FB (:

Annonce