{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Min FB.. {{forumTopicSubject}}

Bedre sent end aldrig smiley

D 28/11-2011 var jeg 42+0 og skulle sættes igang..
Ankom til Nykøbing F sygehus kl 9 hvor der var rigtig travlt, kommer ind på en fødestue og hvor de sætter alt deres udstyr på maven for at tjekke af hun har det godt..
Kl 9.30 ca tar de vandet (tror de). Den JM der prikkede hul var i tvivl om hun havde fået det gjort men gik bare ud fra at hun stod ret dybt så der ikk var noget vand omkring hovedet.
Vi bliver sendt ud for at gå en tur og få noget mad og så se om der ikke kommer gang i nogen veer af sig selv, ellers skal jeg komme igen kl 13 hvor de vil sætte mig på ve drop..

Kl 13. er der stadig ikk sket noget og de vil sætte mig på ve drop men pga meget travlhed ska jeg ha det nede på barselsgangen i stedet for fødegangen..
De kommer ind hver halve time og sætter mig op i drop da der bare ingenting sker udover et par plukveer..

Kl 15. kommer jeg endelig ned på fødegangen hvor de godt nok undre sig over der ingenting sker, da jeg jo i forvejen var 3 cm åben..

kl 17. syns de lige de vil undersøge mig og finde ud af om jeg bare ikke kan mærke det eller hva, og finder så ud af at vandet slet ikk er taget.
Så JM tar vandet , og derfra går det stærkt, der har jeg fået 65 ml ve drop og så begynder mine veer og komme, og jeg når aldrig og tage tid mellem mine veer for de kommer bare hele tiden.

JM anbefaler mig at jeg får epidural, så jeg kan få slappet lidt af, men selvfølgelig er der ikk nogen der har tid til og ligge den.
Jeg ligger i et kæmpe smertehelved, havde virkelig ikk forestillet mig noget lignende..
JM vil ha mig op og stå hele tiden, men har ingen kræfter til andet end og ligge på siden..

JM ringer endnu engang efter en læge til til og give mig epidural, men stadig ingen der har tid hvorefter jeg føler jeg skal tisse, men samtidig også presse, JM undersøger mig og siger at jeg nu er fuldt åben og skal til og føde.. og der er kl 18.30 ca.
Så har åbnet mig 7 cm på halvanden time ca..
Har aldrig oplevet noget så smertefuldt før, og ville ha ønsket det var gået lidt langsomere..

Efter et par pres veer kommer verdens smukkeste pige til verden kl 18.56, hun er født med navlesnoren rundt om halsen og hånd foran hovedet smiley

Det var rigtig hårdt, og er rigtig ked af min oplevelse.
Har også "klaget" over den JM som troede hun havde taget vandet men ikk havde, for hun burde ha hentet en kollega som lige ku ha tjekket op på det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min FB..
Kommentér på:
Min FB..

Annonce