{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.311 visninger | Oprettet:

update på igangsættelse {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået 2. omgang pille, og er blevet sendt hjem..
Hvis den ikke virker, skal jeg komme igen i morgen..
1. pille gav ikke rigtig noget, eller jo, bebs kom lidt længere ned i bækkenet og afkortede livmoder ca 0.5cm mere.. Nummer 2 pille er så småt ved at tage fat og har en smule mere ondt.. Lidt menssmerter, nogle niver lidt mere end andre, men slet ikke noget i nærheden af hvad jeg vil kalde veer, eller for den sags skyld, noget som kan måle sig med de modningsveer jeg har haft tidligere.. Så er MEGET spændt på om der sker mere her hen over aftenen..
Ellers ja, så ringer de fra FG i morgen, og giver mig en tid hvor jeg skal undersøges igen og have 2 piller igen...
Så, ja, desværre lader det bare ikke til det skal være let for mig på noget tidspunkt =)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update på igangsættelse
Kommentér på:
update på igangsættelse

Annonce