{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Min FB {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Har godt nok oprettet den her inde i min gruppe også, men tænker at i måske også ville læse den.

Jeg vågnede mandag morgen omkring kl. 4 med nogle plukveer som jeg synes gjorde lidt mere ondt end normalt. Men jeg kunne stadig slappe af og småsove, så jeg tog det ikke så seriøst.
Så vågnede Brian ved 6 -tiden, også lå vi og snakkede lidt mens vi lige prøvede at tage tid på "veerne".
Så stod Brian op kl. 10 og gik tur med drengene, og forinden havde vi aftalt at han arbejdede hjemmefra så hvis det nu var nu skulle han ike til at køre hjem igen. Mens han gik begyndte jeg at pakke min taske og da var veerne begyndt at tage til så småt.

Kl. 12 ringer Brian så til Fødegangen og forhører sig om vi skal komme ind eller om vi skal vente, på det tidspunkt er der ca. 3-4 minutter mellem veerne og de gør rimelig ondt nu. De siger at vi bare kan tage det stille og roligt og komme ind forbi, så vil de lige kigge på mig.

Så vi tager det roligt og kører så vi er der lige omkring halv to, og jeg bliver så undersøgt og er på det tidspunkt 3 cm. åben, så jeg får lige lov at slappe lidt af også kommer vi ind på en fødestue.
Jeg hopper i bad og kommer derefter i vand, hvilket jo bare er super fantastisk. Det gør det så meget nemmere at slappe af mellem veerne.
Jeg ligger faktisk i karret i omkring 5 timer, og da kl. bliver henad 18 er veerne så kraftige, at jeg nu er 8 cm. åben.
Så jeg kommer op på lejet, og får så noget lattergas (fan-fucking-tastisk opfindelse!) som gør det noget nemmere at arbejde med veerne. Hun fjerne så de sidste hinder, og da kl. er ca. 18.30 får jeg lov til at presse.

Prinsessen kommer ud da kl. er 19.03. Hun er en lille smule sløv til at starte med, så hun skal have taget et par blodprøver før vi må komme over på barselsgangen. Det er så der vi har vores første nat. Desværre på en to-familie stue, og den anden unge skreg konstant, så det var lidt øv. Men anden nat blev vi tilbudt at komme hen på patienthotellet og være, så det tog vi imod.

Bum. Det var vist det hele. Vi landede herhjemme onsdag lige omkring kl. 12. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min FB
  • #1   10. okt 2011 sikke en drømmefødsel smiley

• #4   10. okt 2011 fin beretning smiley tillykke

• #5   10. okt 2011 Super fødsel, tillykke med den... ;o)
    Du er heldig at du kun kom på en 2 famiers stue, jeg havnede på en 3 personers... ;o)
    Lå der 3 dage, og var ved at gå til i arrigskab over der hele tiden var et barn der skreg...

• #6   10. okt 2011 Tak piger. Ja det var hurtigt men hårdt. smiley Hun var dælme svær at presse ud da jeg (åbenbart) er temmelig smal. *g* Men ud kom hun sgu.

Olivers mor-- Ååh gud jeg føler med dig. Det havde jeg slet ikke overlevet. *g* Vi var også enige om at tage hjem efter den første nat hvis vi ikke var blevet tilbudt at komme på hotellet.

• #7   10. okt 2011 Jeg SKULLE ligge på barselsgangen da jeg var sprunget så meget. jeg ville gerne hjem dagen efter, men måtte ikke da mit blodtryk var ALT for højt. men give mig et eneværelse ville de ikke. Bare sjovt at alle andre kunne få, bortset fra vi 3 på stuen. Jeg måtte INTET selv, og skulle have hjælp, men kæresten kunne ikke få en seng, og jeg fik 0 hjælp fra sygeplejerskerne, selvom jeg bad om det.

På 3 dagen trylede jeg om jeg ikke godt måtte komme hjem, for kunne ikke klare mere. Råben og skrigen hele tiden. Kunne så sidde og kigge ind i et stribet forhæng hele dagen, og vente med længsel til jeg fik besøg. Måtte ingen gang gå nogen steder, skulle bare blive i sengen og hvile numsen.

• #8   10. okt 2011 Olivers-- Arj puuha.... Det lyder virkelig ikke sjovt.... Jeg er også blevet syet en smule. Men det er meget lidt, og det var ikke noget der fik mig til at blive i sengen ihvertfald.... Det er sgu ærgerligt at man skal have sån en dårlig oplevelse ud af noget der burde være lykkeligt....

• #9   10. okt 2011 Nej også derfor jeg insistere på at føde på svendborg hvis der bliver en næste gang... Tror det dog ikke, men vi må se...

Kommentér på:
Min FB

Annonce