787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dårlig nyhed:O( Dårlig nyhed:O(

min bror og svigerinde har et vennepar som skulle ha født om 14 dage.. MEN, så i fredags fødte hun sin søn dødt, han havde fået navlestrengen rundt om halsen.. Snøft
hun kunne pludselig ikke mærke liv, og tog til lægen fik så at vide han hva død. hun gik i 2 dage med et dødt barn i maven:O(

Piger, så snart i ikke kan mærke liv så gå til lægen eller lægevakten..

sys lige i skulle vide det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig nyhed:O(
  • #1   22. sep 2008 ja det er det, for sys jeg har hørt det nogen gange her på det sidste at det sker..

• #2   22. sep 2008 ja, det kan godt være det er sådan, men det er bare en skam. det er jo lige pludselig for sent.

• #4   22. sep 2008 det er da forfærdeligt det der... jeg ringer hver gang jeg mærker mindre liv end normalt. De er nok ved at være trætte af mig derinde...hihihi

• #5   22. sep 2008 Det gør mig ondt at høre. Jeg ved jo desværrer hvad de går igennem lige nu.
    Mit råd til jer alle er at i skal lytte til jer selv. Læger har ikke altid ret. I skal forlange at blive undersøgt hvis i mener at det lægen siger ikke er rigtigt.
    Jeg fik at vide jeg havede lungebetændelse. men det var en volsom omgang svangerskabsforgiftning.
    Jeg kontaktede lægerne 5 gange. Og til sidst fik jeg at vide at jeg var hysterisk.
    Så piger lyt til jer selv. Det er kun jer der ved hvardan i har det.

• #6   23. sep 2008 ja jeg kontaktede os lægen eller jordmoren da jeg ikke kunne mærke oliver i et stykke tid.. og det gjorde jeg 2 gange ville ikke ringe til lægen fordi jeg lige ville vente. men min kæreste blev ved med at sige hvisikke du er tryg ved det så ring. og kom til scannning hver gang og han havde bare lagt sig sån at jeg ikkekunne mærke det. men var nervøs hver gang at han måske ikk evar i live. og det var nok det værste der kunne ske..

• #7   23. sep 2008 ja jeg sys det er så synd for dem,.. men det sker jo for nogen, desværre ved for mange for tiden.. nu skal de bare snart holde begravelse i stedet for og have deres lille søn der hjemme..:O(

Kommentér på:
Dårlig nyhed:O(

Annonce