min fb {{forumTopicSubject}}
Min fødselsberetning
jeg havde i 1 ½ måned haft problemer med og mærke den bette og døjet med stærke smerter så torsdag vælger de på føde gangen jeg skal sættes i gang med stikpiller fredag får jeg den første der sker ikke rigtigt noget kun en masse plukveer og intet andet lørdag kl 11får jeg lagt to stikpiller og aftalte med jordemodern at hvis der ikke skete noget skulle jeg komme igen søndag
kl 18.00 går vandet når lige ud og tage bind på og så får jeg de stykkeste veer
vi kommer ind på fødegangen kl 19.00 og har allerede der rigtigt meget ondt, jordemodern der skal undersøge mig, bliver ved med og spørge mig om jeg er sikker på det var vandet osv og at det kunne godt være øget udflåd og bliver ved med og sige det er vandet endelig vælger de og undersøge mig indvendigt, vandet var gået. Smerterne bliver bare værre og værre kl 23.00 ber jeg om en epidural men lægen mener at det ikke er nødvendigt, bliver meget ked af det og fustreret fik så en sprøjte som skulle hjælpe den hjalp dog kun i 15 min røv træls
kl 01 går de endelig med til epidural men pga for mange veer med korte mellemrum tog det 1 time om og få den lagt og skulle sidde op mens jeg fik den det var meget smertefuldt, endelig kunne jeg slappe af kl. ca 5 begyndte presseveerne og melde sig
efter 90 min presseveer prøver de og tage ham med cup 4 gange og derefter bliver alt meget hektisk lige pludselig var der 10 har jeg fået afvide på stuen fik afvide jeg blev kørt til akut kejsersnit. Blev meget rigtigt bange for de løb afsted med mig mens jeg stadig havde presseveer da jeg ligger på operations bordet opdager de at min epidural er røget ud og jeg ikke er bedøvet så de prøver og ligge en ny og det sidste jeg husker er at de lagde en maske på in mund
vågner op på opvågningen l 09.40 og ved intet om hvordan min dreng har det eller noget
han blev født kl 8.00 og havde det okay han havde mange smerter pga de havde prøvet med cup
det skal lige siges han var så langt ude at hans pande var ude så man kunne røre hans hoved.
Føler mig snyd mistede det med og få ham direkte op til mig mistede hans første timer og min læge mener at pga den manglende kontakt fra start gjorde at han ikke ville amme vi prøvede men måtte tilsidst give op.
Ved godt det lyder somom jeg har en lav smertetærskel men har jeg abselout ikke fik afvide at grunden til det gjorde så ondt var fordi han lå skævt i bækkenet
syntes det var en meget voldsom oplevelse og arbejder stadig med og accepterer at det var sådan det skete,
han er født søndag den 5-6 kl 08.00
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
okt 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Du skal sørge for at få det hele snakket igennem så ofte du kan komme til det, men det har du sikkert også fået at vide
Men godt i har det fint og mange gange tillykke med ham
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
jul 2010
okt 2010
okt 2010
jul 2010
Jeg sov ikke med min søn inden han var knap 8 uger gammel så det tager tid inden man er oven på igen.
min fb