Min FB c";) {{forumTopicSubject}}
Onsdag D. 13/4-11
Vi skulle møde på Thisted Sygehus kl 7:00 hvor jeg skulle ha planlagt kejsersnit.
Dagen starter med at både kæresten og jeg gik i bad, fik pakket det sidste der skulle med og derefter gik turen mod Thisted. Jeg er vildt bange for hvad der skal sker i løbet af dagen, i bilen græder jeg og spørg kæresten om det er nu jeg skal løbe væk c";) Hvor han så siger tænk skat i løbet af få timer har vi vores længe ventede baby i armene, det hjælper lidt på det hele! Da vi kommer over på sygehuset bliver vi taget godt i mod af to dejlige sygeplejesker Mette og Maria som skal være hos os på fødegangen, der er ingen ledige barselsstuer lige da vi kommer så vi starter ud i modtagelsen. Jeg får taget temperatur, andet tøj på og lagt kateter, kæresten får andet tøj på og en kyllinge gul "kjole" på. Så nu er vi simpelhen klar! Kl 7:40 kommer en potør for at hente os, jeg får stukket en glas i hånden med noget jeg skal drikke (Fy for helved), Potøren køre voldsom stærk og kæresten må løbe for at følge med. Det hele går sindsyg stærk nu, jeg husker ikk så meget pga. jeg var så bange. Vi får hat på samt nogle alt for store klipklapper, og bliver kørt ind i en bås, hvor jeg skal have lagt drop. Det første bliver lagt forkert, jeg græder og kæresten holder i min hånd, mens de makker med droppen må min kæreste lige ned og side, da han besvimer, og hvis ikk jeg græd i forvejen gjorde jeg da i hvert fald da han tiltede, blev egentlig mest bange for hans kulør i hovedet, men de er hurtige til at få en kold klud på hans pande og få noget saftevand i ham , og derefter var han helt klar c";) Wupti wupti så er det nu, jeg skal følge med ind på operationsstuen, der er mange der kommer og hilser på. Jeg får rygmarvsbedøvelsen og jeg kommer ned og ligge, makosesygeplejesken begynder kl 8:25 og forklare lidt om hva det er der skal ske og kl 8:26 er vores datter ude (Hold da op siger makose sygeplejesken, gik det ikk stærk) Far går med over og klipper navlesnoren! De trykker meget på min mave for at få alt blod og fostervand ud, hvilket er meget ubehagelig. Så jeg kunne ikk rigtig koncentrere mig om at min datter er kommet ud! Vores datter er født med læbe, gumme og gane spalte i begge sider (viste vi godt inden fødslen) Hun er jo bare verdens smukkeste pige! Kl 8:45 er vi på opvågning, hvor jeg har meget ondt og husker ikk så meget, uover da jordmoderen skulle mærke hvor meget min livmoder var trukket sammen (Av for Helved) Tøsen vejer 3100 gram og er 49 cm.
Vi kommer op på fødegangen omkring kl 11, hvor vi får lidt og spise, og får ringet til familien (De viste ikk hvornår dagen skulle være)
Vi er bare vildt glade og kan ikk sige andet end godt om plejen de første dage.
Tøsen klar alt godt i forhold til spisning
Tak for i gad læse med tros det er lidt langt c";)
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
dec 2008
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
dec 2008
dec 2008
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
c";) Nej det er det ikk, men faren har det på hans mors side af familien, og det er desværre arvelig! Men ja et godt spørgsmål når man ikk ved det c";) Blev også tilbud en fostervands prøve, men sagt nej tak for vi viste jo hvor det kom fra, det var noget andet hvis der ingen var i familien der havde det!
dec 2008
Min FB c";)