{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.630 visninger | Oprettet:

spg. ang pks på Roskilde {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er i den kedelige sitation at jeg måske ikk må føde selv, så jeg er nu ved at undersøge ting og sager omkring PLK på roskilde sygehus.

1) Har de sygehustøj man kan låne eller skal jeg selv have med?

2) Hvad skal jeg have med til under/efter kejsersnit?

3) hvor længe for man lov at blive der efter Kejsersnit?

4) Er der mulighed for at "far" må overnatte?

5) Er der enkelt værelser eller er der kun flere"mands" værelser?

6) kom gerne med mere info alt fra små ting til store ting.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spg. ang pks på Roskilde
  • #2   18. maj 2011 Min veninde fødte på roskilde, så jeg ved lidt.
    1. Du kan godt låne tøj.
    4&5: Ja far kan overnatte hvis der er plads og man er desværre ikke garanteret en ene stue. Du skal ikke regne med at få ene stue.
    De er forresten rigtig søde på roskilde.
    Håbe det var lidt hjælp

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #3   18. maj 2011 Tro ikke faren kan overnatte, kun hvis man ligger på hotellet.
    De er super søde, tro det er lidt op til dig selv, hvor lang tid du skal/vil blive smiley
    Tro faktisk kun der er flere sengestuer, jeg lå på to mands, men alene.
    Rigtig god sted, men man opsøge ting selv, mad, amning, tage baby lidt m.m så man skal bare huske at spørge løs...

• #4   18. maj 2011 Der står intet på deres hjemmeside,

Jeg kan bare ikk på stue med andre. det kan jeg ikk.. så håber jeg kan..

JEg skal til scanning her d. 1. for at se om min moderkage har flyttet sig, men jeg er begyndt at indstille mig på pks.

• #6   18. maj 2011 Hvis man ligger på hotelet skal faren da betalle?

• #7   18. maj 2011 1 man skal ha deres tøj på under indgrebet.. der efter kan du ha dit eget på hvis du ønsker det. ellers låner du der oppe..

2. du skal ha toilet grej og hvad du ellers skal bruge som hvis du skulle på ferie..

3.. du kommer at være der i 4-5 dage kommer an på hvordan du har det og hvordan bebs har det..

4.. far kommer kun at overnatte hvis der ikke er andre på stuen..

5. du skal ikke regne med at komme på ene stue.. det er forbeholdt mødre syge eller har børn der er feks på neonatal eller lign..
    du kommer højst sandsynlig til at ligge på 4 mand stue med andre mødre der får planlagt kejsersnit..

roskilde sygehus er et rigtig godt sted at føde. jeg har født begge mine børn der.. og første gang var det akut kejsersnit.. og kom hjem på 6 dagen. det skal lige sige at det er 10 år siden..

men datter er 5 år og hende fødste jeg selv. og vi tog hjem på 3 dagen..

min svigerinde har lige fået en lille pige for 1½ måned siden.
    planlagt kejsersnit. og de var på 4 mands stue og kom hjem på 5 dagen..

• #8   18. maj 2011 man kommer ikke på hotel når man får kejsersnit og ej heller når man er første gangs fødende i roskilde.

der er ialt 4 enkeltmands stuer.

1 stk 4 mands stue og mener 3 eller 4 to mands stuer..

må jeg spørge hvorfor du skal ha planlagt kejsersnit??

• #9   18. maj 2011 Tusind tak for alle jeres skønne svar piger.

JEg må bare snakke med læger og personalet på afdelingen om hvordan det skal forgå hvis jeg skal have det PKS

• #10   18. maj 2011 Du skal altså ikke regne med at få ene stue. Hvorfor kan du ikke ligge med andre mødre? Og man kan kun komme på patienthotellet hvis alt er iorden og amningen kører.

• #11   18. maj 2011 Grunden til at jeg ikk har lyst til at være på flere sengs stue er at jeg har det godt med at sove på stue med andre børn hvis de skriger 24/7 og hvis jeg får en pige som skriger 27/7 så vil jeg have det mega dårligt overfor de andre. plus at jeg er blufærdig på en måde og vil ikk have det godt med det.

Undskyld hvis det blev lidt rodet.. og det kan også godt være at det bare er mig der er sippet men sådan har jegd et bare.

• #12   18. maj 2011 Jeg tror det er noget du bliver nødt til at forbedre dig på mentalt at du skal. Børn skriger sådan er børn jo. Og man bliver nødt til at have tålmodighed når man skal føde på et offentligt hospital fordi med nedskæringer osv. gør at der kun er ene stue til specielle tilfælde.

• #13   18. maj 2011 Jeg fødte Malthe på Viborg sygehus, og der lå jeg og kæretsen sammen med Malthe på 2 mands stue. Men han græd heller ikk ret meget. Ja ved godt at børn græder, men nu har jeg samtidig meget slem BL som gør at jeg har røv ondt konstandt men min jm synes ikk at det ligner en bækkenløsning men en skade fra da jeg kørte galt for 3½ år siden på scooter, og jeg fik at vide at der var ikk noget men siden ulykken har jeg haft problemmer med ryggen og lænden. (lige et side spring) men ja det kan være at jeg bare må bide i det sure æble, men jeg har det bare generalt ikk godt med at ligge på sygehus, føler mig indespæret. og det kan jeg ikk have pga min ocd (som ingen mener jeg skal have medicin for, men så slemt er det heller ikk), Det hele hænger nok sammen med mine psykiske problemer men alle de psykologer jeg har været hos mener ikk at der er nok galt til at snakke videre.

• #14   19. maj 2011 Camilla, hold da kæft en gimbe.

• #15   19. maj 2011 Camilla.. Det er bare sådan nogen man frygter når man kommer ind smiley

Kommentér på:
spg. ang pks på Roskilde

Annonce