{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Min fb {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg lige et overskud til at skrive min fb.

Natten til torsdag d. 25 begyndte jeg at få veer som kom hver 20 min. Hele natten. Veerne gik så i sig selv igen. Så jeg troede bare min krop havde drillet mig lidt. For næste dag var der ingen tegn på noget.

Kl 0.30 natten til fredag d. 26 lå jeg så og så lidt fjernsyn, hvor jeg pludselig hører et indre " plup " og ren refleks rejser jeg mig for at gå på toilet, når også kun lige ud på badeværelset før vandet går. Ringer så på fødegangen og får afvide hvis ikke der er sket noget inden så skulle vi komme ind kl 10.30

Men en time efter altså kl. 1.30 begyndte veerne. Så hen imod kl 6 synes jeg de var begyndt at tiltage i styrke og kom hver 6. Min. Så ringede på fødegangen, som gerne ville se mig til et tjek da jeg var lidt usikker på det hele da det var første gang. Kommer ind og car kun 1 cm åbent. Så vi tager hjem igen og får afvide vi skulle møde op kl. 10.30 som aftalt tidligere.

Vi kommer hjem og jeg synes ikke der går længe før de bliver kraftigere og kraftigere mine veer. Da kl. Når hen imod 8 ringer jeg til min mor og beder hende komme, da hun skulle med til fødslen.

Da kl. Bliver 9 ringer vi til fødegangen da veerne kommer med 5-6 min mellemrum. Så kører vi afsted og bliver indlagt da kl er 9.30 hvor jeg er 5 cm åbent.

Bliver tilbudt bedøvelse men takker nej. Bliver derimod gode venner med iltmasken.

Da kl bliver omkring 13.15 er jeg 8 cm åbent. Men lillepigen stod højt i bækkenet, så blev bedt om at gå rundt, sætte mig ned på toilettet, stå op og rokke fra side til side for at få hende længere ned.

Kl. 13.30 er jeg 10 cm åbent og bliver bedt om at ligge mig op på fødeleget. Får ingen presseveer, så bliver bare bedt om at presse, hvilket jeg skulle gøre i flere forskellige stillinger. Puha det var hårdt og smertefuldt når man ingen presseveer fik. Men ud det skulle hun !

Kl 14.20 føder jeg min smukke datter på 3900 g og 55 cm.
Alt min smerte forsvandt med det samme jeg fik min datter på brystet. Elskede hende virkelig fra første øjeblik hun er det bedste der er sket mig.

Det var en hård og lang kamp, men det hele værd er stolt over jeg klarede forløbet uden smertestillende. Fik utrolig meget ros af Jordemoder og fødselslæge for min præstation. De synes jeg var rigtig sej og havde klaret det hele til ug. Fik to indre knuder og 2 udvendige så altså 4 sting i alt.

Kom på patienthotellet 2,5 time efter og tog hjem da lillepigen havde fået sit stik i hælen da hin var 2 fulde døgn.

Det er så dejligt at være hjemme og nyde sin lille familie. Lillepigen er dejlig nem smiley

Undskyld det blev lidt langt smiley

Kl 14.20 er min smukke datter født

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min fb
Kommentér på:
Min fb

Annonce