{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sætte fødsel igan
  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #2   24. aug 2010 Jeg forsøgte meget af det der skulle kunne sætte fødslen igang.
    Bla.

Spise en hel ananas.
    Have en masse sex.
    Gå op og ned af trapper.
    Flytte på tunge ting.
    Fik ved et tilfælde en kæmpe forskrækkelse så jeg skreg som en stukket gris og troede jeg skulle dø af skræk.

Men gangske uden held. Fire dage efter (fem dage efter termin) gik fødslen igang af sig selv da jeg var på vej i seng. Så tror bare man må vente på at moder natur sætter skub i tingene smiley

Men jeg har FULD forståelse for man bliver ovenud utålmodig når man går over termin.

• #3   24. aug 2010 Kender 2 der har prøvet og drikke amerikansk olie tror jeg det hed, og det passede med deres fødsel gik i gang, men om det var det, vides jo ikk

• #4   24. aug 2010 Man skal passe på med det amerikanske olie for man kan bare få en ordenlig om gang diare i stedet.

• #5   24. aug 2010 Men så man da tømt og klar til fødslen smiley

• #6   24. aug 2010 jeg fik zoneterapi kl 20-21 om aftenen og fødslen gik igang kl 02.30 men man kan jo ikke vide om det var det.....jeg havde gået 10 dage over tiden med de to sidste børn men Anton fødte jeg så 12 dage før termin.

• #7   24. aug 2010 Jeg prøvede hindbærblade te i spandevis og jeg cyklede indtil jeg var 41+6 hver dag 14-22 km dagligt og alt muligt men stadig gik jeg 2 uger over tid og blev sat i gang med stikpiller.

Min jordemoder sagde at man godt kunne droppe de gamle skrøner for det er hjernen der ligesom sætter det hele i gang. Den ved jo man er gravid og sender signaler ned til at få de forskellige ting gennemført osv. Og når den mener at fødslen er fuldendt sender den et stof ud der sætter gang i veerne.
    Så det stof der sætter veerne i gang kommer ikke ved at man går sig en tur eller drikker en kop te, da det ender i mavsen.

men at babyen nok skulle komme ud når hjernen og den lille selv ville

• #8   24. aug 2010 alst alle tre gange jeg havde veer var det lige efter sex smiley

• #9   24. aug 2010 Har hørt at zoneterapi skulle virke, men det kan jo aldrig videnskablig bevises.
    ved kun at min kollega som er zoneterapeut, har sat fødslen igang ved flere, bla hans 4 egne børn. Der gik vist ikke mere end 4-6 timer fra han havde givet, til hun var igang.

Kommentér på:
sætte fødsel igan

Annonce