{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.504 visninger | Oprettet:

Hindeløsning.. {{forumTopicSubject}}

Min jdm sagde at jeg måske i næste uge kunne få lavet en hindeløsning, nogle der har prøvet det.. Hun siger de tager to fingre op i skeden for at prøve at løsne hinderne.. Hindespræning er at de prikker hul så fostervandet løber ud..
Men nogle der har prøvet hindeløsning? Hvordan er det? Og hvad sker der?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hindeløsning..
  • #1   12. aug 2010 nej hinde løsning er ikke og få prikket hul på foster vandet ;o) de løsner hinderne i din livmoder som så kan sætte veerne igang men det er ikke altid det giver noget, jeg fik det gjort første gang jeg skulle føde, og det virkede måske, men jeg havde allerede veer og havde åbnet mig en halv cm.

• #2   12. aug 2010 jeg skulle have 2 omgange før det virkede

• #3   12. aug 2010 hov du spurgte os hvordan det var, :o)

jeg kan huske det gjorde ondt, og man kan bare mærke det hiver og presser inde i en men det er svært og forklarer og så skal du forvente at det bløder bag efter :o)

• #4   12. aug 2010 Okay tak.. Det er rart at være forberedt smiley

• #5   12. aug 2010 ja jeg kunne ikke mærke noget, min jordemoder brugte eller alle sine krafter for at nå (min linmoder ligger åbenbart bagoverbøjet) så hun syntes det var utroligt det ikke gjorde ondt smiley Men jeg blødte lidt bagefter og om aftenen begyndte veerne smiley SÅ her virkede det. Held og lykke smiley

• #6   12. aug 2010 Min livmoder har os et kraftig knæk bag over men her kan de fint nå :o)

• #7   12. aug 2010 min jordemoder fik ondt i hånden at at gøre det smiley Det var lidt underligt jeg ikke syntes det gjorde ondt.. Måske jeg var villig til alt og bare lod som om, efter at gå 11 dage over tid smiley

• #9   12. aug 2010 Camilla - hindeløsning er hvor de stikker 2 fingre op, og laver "sakse" bevægelser med fingrene.... Jeg fik det med Noah, og det var YDERST ubehageligt.... Men jeg var heller ikke forberedt på det, han gjorde det bare den læge der undersøgte mig da jeg var gået over tid...
    Det siges at det har større effekt på anden gangs fødende frem for førstegangs fødende, og hvis den virker, gør den det inden for 24 timer smiley

• #10   12. aug 2010 Håber os det virker her smiley

• #11   12. aug 2010 Marianne: har hørt andre har sagt de ikke synes det gjorde ondt så nogen er måske bare heldige, :o)

• #12   12. aug 2010 Jeg er nu iik over tid. Jeg skal til jdm på torsdag. Der er jeg 39+0. Men tror de vil gøre det fordi jeg er så besværet som jeg er . Min jdm siger at det iik har noget at gøre med at sætte fødselen igang, men at give det et skub, fordi jeg er så besværet. Har svær bækkenløsning og kan iik rigtig gå.

• #13   18. aug 2010 Men hvor effektivt er det? Hvis jeg får det lavet imorgen, skal jeg så regne med at det sætter noget igang eller??

• #14   18. aug 2010 nej lad være med det så bliver man bare så suffet hvis det ikke virker smiley Det er som sagt meget individuelt om det virker eller ej. Det har jo nok også noget at gøre med hvor klar man er, og der er jo ingen der ved om dem der "tror" det har virker (inklusiv mig selv) havde født på det tidspunkt alligevel uden hindeløsningen smiley

• #15   18. aug 2010 Det siges at når man har født en gang før, så er den lidt mere effektiv end hvis man er førstegangs fødende...
    Men jeg ville heller ikke sætte næsen op efter noget, for det er langt fra alle det virker på...

Kommentér på:
Hindeløsning..

Annonce