28. jan 2010 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 274
Så kom Victor til verden :) {{forumTopicSubject}}
Her kommer min fb. Lidt sent, men har ikke haft overskud før.
Søndag eftermiddag fik jeg det rigtig skidt, jeg havde det som om, at jeg skulle til at have influenza. Havde ondt i hele kroppen og havde fryseture. Mandag aften havde jeg plukveer med 7 min imellem hver. Jeg tænkte, at det var nok meget normalt. Jeg vågnede så med kraftige plukveer den nat og tænkte at noget måske var på vej. Jeg vågnede flere gange for at skulle tisse, og der da ikke skete mere, så var jeg sikker på, at det ikke var nu, men tirsdag morgen den 6 juli 06:10 gik mit vand så og veerne startede så småt og der var 7 min imellem. Jeg ringede til fødegangen og skulle komme derud. De beholdt mig derude, fordi fostervandet var lidt grønt. Jeg var 4 cm åben og ventede bare på, at det skulle blive til mere. Nogle timer efter var jeg lidt mere åben, men jordemoderen syntes, at det gik for langsomt, så jeg fik vedrop. De blev ved med, at sætte det op fordi, at der ikke skete så meget. Jeg fik akupunktur og jeg fik nogle vibratorer på ryggen som skulle sætte det mere igang. Jeg var så 8 cm åben på det tidspunkt, der ville det bare ikke blive til mere, så de satte yderligere droppet op på det højeste. Så skete der noget og jeg fik pressetrang. En time og et kvarter efter var der stadig ikke kommet nogen baby. De tilkaldte så en læge. Victors hoved stod lidt skævt, så han skulle tages med sugekop. De prøvede med den bløde først 2 gange. Han kunne stadig ikke komme ud. Så tog de den store metalkop, så skete der endelig noget. Jeg fik også ilt på dette tidspunkt. Jeg følte jeg ikke kunne trække vejret i den maske, det var ubehageligt. De satte også en elektrode på victors hoved, så de kunne følge ham. Halvanden time med pressetrang og han var endelig ude. De måtte klippe mig og alligevel revnede jeg. Jeg fik 11 sting, det var fra skeden og ned til endetarmen. Det var nær endt i kejsersnit, men det gjorde det heldigvis ikke Det tog 16 timer fra vandet gik og til han var ude, det var en hård kamp. Min far nåede heldigvis at opleve fødslen, men han døde 5 dage efter. Han havde kræft i leveren
Han fik en seng ind på stuen, så han kunne følge med, det var sødt af dem.
Det blev lidt langt, men det var også en lang og hård fødsel.
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 274
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
det gør mig ondt det med din far, men dejlig at han oplevet fødslen(;
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Rigtig synd med din far, men samtidig, så smukt :') At opleve din fødsel, var været det bedste for ham er jeg helt sikker på !
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
mar 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 114
Så kom Victor til verden :)