{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

41+0 i morgen og igangsættelse... {{forumTopicSubject}}

Jeps.. runder de 41 uger i morgen og "fejre" dagen med en igangsættelse smiley Håber det går godt og hurtigt.. men aner ikke om jeg er udvidet eller noget, da jeg ikke har fået indvendig undersøgelse i løbet af graviditeten.. så glæder mig så meget til at få min baby i armene og se om det er med eller uden tap smiley

Bare en glædes tråd fra mig smiley

Og så kunne jeg da godt tænke mig at høre om andres igangsættelser?? Jeg frygter det på ingen måde..

Krams

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  41+0 i morgen og igangsættelse...
  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #2   20. jul 2010 Ej spændende.. jeg har ikke selv prøvet at blive sat igang men min kollega blev sat igang i sidste uge og det var en god oplevelse.. hurtigt og gode folk hos hende... så hun siger det skal man ikke frygte..

• #3   20. jul 2010 Held og lykke, håber der sker noget hurtigt...

• #5   20. jul 2010 jeg blev sat i gang 10 dage over tid med en stikpille, fik den sat op ved en 14 tiden mener jeg og om aftnen kl. 16 var der ingen tvivl om at veerene var igang, kl 04.00 havde jeg kun udviget mig 2 cm. så jeg fik lagt EP. og sov så i 2 timer der efter fik jeg veedrop og kl 11.05 er lærke født så det gik pludselig meget rurtig, men der var også skruet helt op for veedroppet og Ep'en kunne på ingen måder holde mig smeretfri, følte det som at have alm veer som jeg jo havde haft til kl 4 hvor jeg fik Ep'en lagt..

• #6   20. jul 2010 Tak skal i have og tal for erfaringerne smiley

Jeg skal sættes i gang pga. graviditetssukkersyge..

Jeg frygter absolut ikke igangsættelsen, da jeg er lykkelig uviden og aner ikke hvad jeg går ind til. Og jeg tror også jeg mest ser frem til at holde baby i armene og så håber jeg forløbet indtil, ikke bliver for langt eller kompliceret..

Nu vil jeg hoppe i bad og nyde et langt varmt et, som sikkert bliver det sidst lange bad i lang tid smiley

Skriver forhåbentligt næste gang, for at fortælle om min lækre baby smiley

Kommentér på:
41+0 i morgen og igangsættelse...

Annonce