{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sat igang?
  • #2   10. jun 2010 Malene får man sådan en stikpille sat op hver trejde time??

• #3   10. jun 2010 Jeg var inde 3 dage i træk for at blive sat igang. .
    På 3 dagen tog de mit vand og ca 6 timer efter havde jeg smukke Oliver i mine arme :o)

• #4   10. jun 2010 Jeg blev sat igang da mit fostervand var begyndt og sive, og veerne ikke rigtig ville tag til, jeg fik ve drop og fik prikket hul på resten af fostervandet. og 7 timer efter havde jeg Victoria på mavsen smiley

• #5   10. jun 2010 Puha er veerne ik forfærdeligt smertefulde når man får vedrop?

• #6   11. jun 2010 For at sige det pænt, så gjorde det skide ondt, det dobler jo veerne rigtig meget (sagde jordmoren), og er rigtig ked af at jeg sku ha vedrop ville gerne ha det sku gå helt naturligt men det blev det ikke.
    Men det var efektivt, skal jeg hilse og sige smiley
    Men håber du når og går igang af dig selv, det ville være langt det bedste for dig. smiley

• #7   11. jun 2010 jeg blev sat igang med emilie og fik også stik piller 3 dage i træk og ve drop og fik vandet taget...anden gang en normal start men jeg syntes ik veerne med ve drop er så slemme som de normale veer...pu ha siger jeg bare

• #8   11. jun 2010 Jeg blev ligeledes sat igang med stikpiller pga. graviditetssukkersyge.
    Startede fredag med 2 piller, lørdag en pille, da de havde for travlt om morgenen til at jeg kunne komme forbi.
    Søndag tog de mit vand og 18 timer senere og et kejsersnit, havde vi Ida hos os. Grunden til de mange timer og kejsersnit var pga at hun var stjernekigger og lå skævt.

• #9   11. jun 2010 Jeg blev også sat igang da mine veer kom og så gik de væk, og så kom de igen og gik væk igen, men jeg fik et drop med vefremkaldende i smiley

Det var ikke specielt behageligt da de til sidst skruede heeelt op for droppet, det føleles som om jeg havde en laaang ve i mange timer. Men så fik jeg lagt en epiduralblokade, og ja fik det meget bedre, læs evt min FB. Der kan du læse lidt om hvordan det er at blive sat igang.

• #10   11. jun 2010 men trods skrækhistorier osv. så kan det også foregå stille og fredeligt. Ved godt det er nogle år siden, men proceduren lyder til at være den samme, da jeg nok også skal sættes igang pga. graviditetsbetinget sukkersyge. Men min mor blev sat igang alle tre gange og hun synes ikke det var så slemt. Hun fik stikpiller og kun ved min ældste bror, blev vandet taget. Ellers forløb det egentligt ganske som en normal fødsel...

• #11   11. jun 2010 Jeg fik en pille kl ca 11.30 , ca 15.30 gik mit vand ... smiley

Jeg fik også vedrop men det var ikke nok , hun kom aldrig langt nok ned så derfor blev hun taget med sugekop smiley hun kom til verden dagen efter kl 7.30 smiley

• #12   11. jun 2010 Hey..
    Jeg blev sat igang efter 3 uger med veer.
    Mødte ind kl 9 om morgenen for at få løst hinder (for 4. gang)
    1 en halv time senere fik jeg lavement. En time senere fik jeg taget vandet.

2-3 timer senere fik jeg vedrop da jeg slet ikke havde nogen effektive veer, og 2 min efter det var lagt, fik jeg meeeeeget slemme veer.
    Det var 2. barn så har noget at sammenligne med.

Det var en meget ubehagelig og smertefuld fødsel men heldigvis tog den kun 2 timer og 17 minutter.

Held og lykke.

Isaa

• #13   11. jun 2010 Jeg blev sat i gang. fik mandag en pille, tirsdag to piller også tog de vandet kl 16 og natten til onsdag, fødte jeg Anna ved kejsersnit smiley

Håber virkelig for dig at du selv føder for det er meget hårdt for kroppen at blive sat i gang. Jeg havde ve-storm ( ingen pauser i veerne) fra kl 16- 01 tirsdag til onsdag. min krop var helt smadret....

held og lykke

• #14   11. jun 2010 Jeg blev sat i gang ved at jeg kom om aftenen og fik sat et ballonkateter op som skulle udvidde livmodermunde
    så tog jeg hjem og kom igen næste formiddag og fik prikket hul på vandet da
    der ikke skete mere ved det fik jeg sat vedrop og jeg vil sige af mine tre
    fødsler har veerne været værst med vedroppet smiley

• #15   11. jun 2010 Åh puha lyder ik særligt behageligt med at få sat sin fødsel igang, på de fleste af jer...jeg håber virkeligt også bare inderligt den selv går igang...den med vedroppen må jeg ærlig indrømme jeg er skræmt for...da min mor selv fik sådan en og hun sagde at veerne væltede bare konstant over hende uden nogen pause...aaargh.... lyder skrækkeligt!

Men tusind tak piger for jeres svar...

• #16   11. jun 2010 Mariane Hold da K*** det gik sku stærkt....gid mit også går så hurtigt..selvom jeg har svært ved at tro på det, efter som min første fødsel varede i 49 skide timer...,

• #17   11. jun 2010 Jeg blev sat i gang med vedrop og syntes ikke det var slemt fik vedrop sat til kl 10.10 og fødte kl. 04.13 og havde kun ondt til sidst da mine veer blev meget stærke.. Fik ikke noget for smerter smiley

Kommentér på:
Sat igang?

Annonce