{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Hvordan føltes veer? m.m.. {{forumTopicSubject}}

Tja måske jeg ikke er i tvivl, når først de er der... men har læst flere der skriver at de har haft on off veer, dagene op til fødslen. Er der nogle der vil prøve at beskrive hvordan veer føltes?
Imorgen er der en uge tilbage til min termin, og døjer helt vildt de sidste dage her, med menssmerter og jag i underliv, lænd og ben. Plukveer mærker jeg også lidt af, men har gennem hele graviditeten været lidt i tvivl om dem, når jeg har det. Min jordmor har et par gange sagt : kan du ikke mærke du har en nu?.. og nej det har jeg ikke de gange..

Jeg tror ikke jeg er så tæt på fødslen endnu, men ville lige høre jer der har født hvordan i havde det dagene op til?? Og så det med veerne.. om man bare ved det er dét, når de er der?

Hilsen Pernille :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan føltes veer? m.m..
  • #1   3. maj 2010 dagene op til mærkede jeg ingen forskel. Men mine veer føltes som mens smerter i hele maveregionen, de kom igen og igen med forskellig varighed og blev kraftigere og kraftigere jo flere timer der gik. min puls steg under en ve og je svedte og ja gik i stå med alt ander når de kom. jeg var ikke i tvivl om det var veer smiley held og lykke..

• #2   3. maj 2010 ved ikk hvordan jeg ska beskrive det men bare rolig du er ikk i tvilv når de begynder .. for du får virklig ondt og de bliver ved og man kan hverken sove eller ligge eller noget..

• #3   3. maj 2010 Okay tak for svarene :o) Jeg venter med spænding hver dag, om der sker noget..

• #4   3. maj 2010 Jeg havde ingen symptomer på den kommende fødsel.
    En lille uge før havde jeg en MICRO pletblødning, men det var det!

Jeg mærkede stort set ikke plukkeveer i min graviditet, først de sidste 2-3 uger...

• #5   3. maj 2010 Hov..

Veerne: Mine veer startede d. 25 oktober kl. 23.30 (faktisk 30 min. efter sex smiley ) - de første 3 veer var jeg meget i tvivl om var veer. Der var 8-10 min imellem først og varede 30-40 sk. - Men efter 3 veer og tiden passede med intervaller, så var jeg ikke i tvivl! + De begyndte stille og roligt at gøre lidt nas smiley ..

• #6   3. maj 2010 hi hi har hørt at sex sku sætte gang i det ;o) men hold da op efter kun 30 min. Ku være det skulle prøves :o)

• #7   3. maj 2010 Det skal så lige siges at jeg var 40+1 smiley

• #8   3. maj 2010 mine veer startede også 20min efter sex eller sådan noget i den stil smiley så nogengange virker det.. men jeg var gået 11 dage over terminsdagen, men det havde da ikke virket de andre dage smiley så mon ik det bare er tilfælde og fordi man er klar smiley

• #9   3. maj 2010 Jeg havde plukveer hele lørdag men om aftenen begyndte de at gøre mere ondt blev tjekket og der lå de på ca 40 % så småveer, søndag formiddag gjorde det så ondt at hver gang jeg havde en at det ikke var til at holde ud og der blev de målt til 100 %.. Man er slet ikke i tvivl når de starter, det er som en trykkende fornemelse der bare gør ondt.

Kommentér på:
Hvordan føltes veer? m.m..

Annonce