{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Endelig skete det :) {{forumTopicSubject}}

Så var det min tur til & ligge på fg smiley
Den 29-4-10 kom min dejlige dreng til verden.

Jeg tog på fg om morgnen, & der fandt de ud af jeg var 3cm åben, & indlagde mig, meen valgt så tre en halv time efter at tage hjem fordi der ikke rigtgi skete mere, mine veer gik mere eller mindre i sig selv, men hen under aftnen, kom de noget så grusomt igen, vi tog tid, meeen de var slet ikke reglmæssige, derfor tænkte vi ikke mere over det, da klokken blev halv 12, ringede jeg ind på fg igen & de ville selvf gerne se mig, da jeg kommer der ind bliver jeg sendt ind i undersøgelses rummet & får altså¨afvide jeg er 8cm åben smiley Mine tanker fløj afsted, for nu kunne jeg jo slet ikke nå at få bedøvelse eller noget smiley - jeg kom ind på stuen & fik lov til at komme i karbar, meen efter ca en lille halv time kunne jeg slet ikke holde ud at ligge der mere, jeg rendte rundt inde på stuen med en helvedes masse smerter, så kom jm'en ind & spurgte om jeg følte trang til at presse & svarede ja.
Kom over på briksen & så gik det hele ellers godt i gang, var 10cm åben på ingen tid. Hun mærkede på den lille & han stod med hovedet forkert, dvs han var stjerne kigger, imellen mine press veer prøvede jm'en & vende hans hovede, & ja det endte med jeg fødte en lille dreng med hovedet drejet til venstre. Da de prikkede mit vand viste det sig det var grønt så bebs var stresset, så det skulle gå lidt hurtigt, Trods ingen bedøvelse ville jeg aldrig nogensinde bytte denne oplevelse med noget som helst smiley
Nå men tilbage til det andet smiley Jeg fik derfor ikke lov til at få min bebs op til mig med det samme, fordi han sq ha ilt & han havde slugt fostervand, meeeeen efter en lille halv time lå min dejlige dreng i mine arme smiley vi blev kørt op på D1 på OUH & der lå vi til igår aftes kl 19:00, vi har fået tjekket blod sukker et par gange nu fordi det ikke var skide godt da han kom til verden & skal derfor til tjek idag
Men en sund & rask dreng fik jeg mig smiley

3072 & 54 cm smiley en lækker lille baby smiley Billeder kommer idag på hans profil smiley ville lige dele det med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig skete det :)
Kommentér på:
Endelig skete det :)

Annonce