{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske veer
  • #1   20. apr 2010 ved min føste graviditet startede mine plukkeveer op på den måde en lille måde før jeg skulle føde så vidt jeg husker :o)

• #3   21. apr 2010 sådan startede min fødsel fredag med mens smerter, og hver aften blev det til plukveer/milde veer og langt ud på natten gik det over.. søndag aften tog jeg på fg fordi jeg gerne ville vide hvad der skete og der var jeg 8 cm i åben, men mine veer havde ikke selv kunne tage til fordi han lå skrå og var stjernekigger..

• #4   21. apr 2010 ville i ringe til fg

• #5   21. apr 2010 nej det ville jeg ikke når der er er timer i mellem,

• #6   21. apr 2010 i dag er der kun en time i mellem det kommer

• #7   21. apr 2010 jamen du skal ned på 7-8 min. i mellem dem siger de før man skal ringe når man har født før.

• #8   21. apr 2010 nej jeg ville ikke ringe til fg da jeg var 37+2 havde jeg efter en hård dag mange kraftige plukveer og rimeligt mange af dem, men vi ville se tiden an og det gik da også i sig selv igen, dagen efter ringede jeg til min jordmor og spurgte hvad det kunne have været, hun mente jeg havde haft nogle små veer, som hjalp kroppen til at blive klar til fødslen, 14 dage senere fik jeg så de samme smerter gange 10 og de blev hurtigt hyppige og regelmæssige og her var det virkeligt veer og min søn kom til verden...

så nej jeg ville vente og se tiden an, måske er det bare små veer der gør kroppen klar, og så kan der gå dage og uger endnu desværre, hvis du ikke har haft plukveer tidligere, så kan det jo også "bare" være sådanne, det kan godt mærkes lidt voldsomt hvis man ikke har prøvet det før...

men tag det roligt, slap af og se hvad tiden bringer...

Kommentér på:
måske veer

Annonce