{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Finanskrise på fødestedet?? {{forumTopicSubject}}

Dette henvender sig nok mest til fleregangs fødene. Da jeg fødte Tobias, i 2008, var det eneste jeg skulle have med, det tøj han skulle have på hjem.
Denne gang skal jeg selv medbringe alt, til lille-pigen. Tøj, dyne, dynebetræk osv.
Selvom jeg sikkert kommer hjem samme dag, er jeg jo nødt til og pakke til flere dage, hvis der skulle opstå komplikationer, så vi er nød til at blive. Sikke en KÆMPE taske jeg skal ha´med. Pakkede den lige i går.
Er virkelig glad for at det er mit nr. 2 barn og ikke det første, fordi så tror jeg ikke at jeg var blevet færdig med at pakke endnu :o)
"Stakkels" de førstegangs fødene, som skal blive der i flere dage :o)
Det jeg godt kunne lide og vide er om det er generelt for alle fødesteder i hele landet eller om det er følger af finanskrisen på kun nogen fødesteder???
Hvor meget skulle i selv medbringe til jeres børn, da de skulle fødes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finanskrise på fødestedet??
  • #1   6. apr 2010 Nej tror jeg som ikke, tror bare de mener at det er forældrenes ansvar at medbringe ting til dem selv og barnet. hørte igår i nyhederene at alle fødende skal hjem efter få timer flere gangs fødende samt første gangs fødende.

• #2   6. apr 2010 Det kommer an på sygehuset smiley
    De fleste sygehus gik over til at flergangsfødende, er ambulante, og bliver udskrevet 4 timer efter fødslen.
    Men sådan var det ikke på Gentofte (og er det stadig ikke). Der har man et døgn, og hvis man føler man har brug for hjælp til amningen eller andet, kan man få et døgn mere. 1. døgn er på ene stue med plads til faren, og 2. døgn er på 4-mands stue smiley

Men forstår godt din frustration. Det er da også noget møg, at man selv skal ha alt det med!

• #3   6. apr 2010 Jeg skulle forresten ikke ha noget med smiley Og det var Gentofte sygehus her i 2010.

• #4   6. apr 2010 Betina J
    Det er lidt ærgeligt og sende folk så tidlig hjem, synes jeg.
    Politikken på Silkeborg sygehus er den nu at, førstegangs fødene sendes hjem efter ca. 48 timer og fleregangs fødene efter 6 timer.
    Jeg ville virkelig have været ked af, at blive sendt hjem så hurtig, da jeg fødte Tobias. Det er selvfølge nok også en smags sag, om man er klar til at komme hjem så tidlig efter første fødsel, men personligt var jeg ikke :o)

• #5   6. apr 2010 Isaa *Prinsessernes mor* .
    Ved ikke om det er en direkte frustration, jeg er i, nok nærmer en stor "undren", om det er sådan alle steder :o)
    Og så priser jeg som sagt mig selv lykkelig for, at det ikke var sådan da jeg fødte Tobias :o)

• #6   6. apr 2010 der stod godt nok på den seddel at jeg skulle ha mit eget tøj og tøj til prinsen. men de var pænt large i kolding så jeg skulle bruge deres tøj - både til mig selv og til ham

jeg havde kun ammebh og ammeindlæg og en masse læsestof osv med smiley

• #7   6. apr 2010 eller i princippet havde jeg faktisk kun ammeindlæg og ammebh og læsestof købte jeg i kiosken smiley

• #8   6. apr 2010 Fødte Oliver 2010 og skal føde i Aalborg igen 2010. . Der skal man medbringe tøj til den bette, patient hotellet er kun til dem der vuderes der er behov for det, eller første gangs fødende, jeg kunne ikk komme derhen og skulle forlade sygehuset 3 timer efter Olivers ankomst til verden, på trods af jeg ikk kunne bevæge eller mærke mine ben, da de havde glemt at slukke for det bedøvelse jeg fik. . :o(

Kommentér på:
Finanskrise på fødestedet??

Annonce