{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.199 visninger | Oprettet:

At blive sat i gang :) {{forumTopicSubject}}

kunne godt tænke mig at høre fra folk der er blevet sat i gang.

Hvorfor egentlig? Var der en grund til det eller smiley

Snakkede med min læge i dag til scanningen, hvor jeg så spørger om de ville kunne sætte mig i gang, hvorefter hun så siger nej, medmindre jeg rammer 42+0.
Men jeg har hørt at nogen bare er blevet sat i gang uden nogen rigtig grund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blive sat i gang :)
  • #1   19. jan 2010 Man sætter ikke igang uden grund hvorfor skulle man dog modvirke kroppen på den måde?

Jeg blev sat i gang med min den yngste pga svær bækkenløsning og det blev jeg dagen før termin,
    jeg synes det var min klart ubehagligste og mest smertefulde fødsel og ville aldrig vælge det igen medmindre der var fare for mit eget eller barnets liv

veerne var alt for voldsomme og kom alt for tæt

• #4   19. jan 2010 Jeg blev sat i gang fordi Emilie var så stor. Blev scannet 2 dage før igangsættelsen hvor de skønnede hende til 3500 gram men de vidste godt hun ville være større da hendes hoved og lårbensknogle var større på scanningen forrige gang. Var 37+2 da jeg blev sat i gang.

• #5   19. jan 2010 Pernille - arg uden grund smiley ? ..

Jeg blev sat igang efter mit vand var gået og jeg ikke havde fået veer selv , jeg ventede maksimal tid på de veer , men niks de kom ikke! jeg blev undersøgt og var hele 5 CENTIMETER åben uden en eneste ve/smerte, så ind på en føgestue med mig, så fik jeg et ve drop og ja de første veer kom stille og roligt ellers var der okay knald på (: fødslen tog 3 timer og 21 (eller 23 minutter) smiley så jov , det var helt fint at blive sat igang smiley

• #6   19. jan 2010 Må jeg først spørge hvorfor du gerne vil sættes igang ?

Jeg blev sat igang da jeg ventede Lærke, men blev kun sat i gang fordi jeg var 10 dage over tid og fordi det så ud som om hun ikke havde nok vand..
    Jeg var virkelig træt af at væregravid, havde ond pga. bækkenløsning, kunne ikke holde ud at gå eller stå, følselsen i mit ene ben forsvandt tit og jeg havde vand i kroppen... Blev super glad da jeg blev sat i gang, men fortød hurtigt, mine meegt kraftige veer gjorde intet, så jeg lå med veer i 12 timer, der efter fik jeg så vee drop som gør veernme meget meget være end dem man selv laver. ER helt overbevist om at min krop ikke var klar til at føde Lærke og derfor ville jeg ikke åbne mig...
    DEt skal lige siges at lægerne hvade fejlvudret scanningen og at lærke havde rigeligt med vand.

• #7   19. jan 2010 Maiken - ja smiley har hørt nogen der blev sat i gang fordi de var trætte og utålmodige smiley

Skumtrold - jeg vil skam ikke sættes i gang, var bare nysgerrig smiley

• #8   19. jan 2010 pernille , hehe jeg var heldigvis fit for fight smiley men ja man kan også få ve-drop hvis de vil hjælpe veerene på vej og blive bedre .. Men jeg gik nu bare hjemme og hyggede mig og håbede på de gad komme af sig selv smiley men nej nej - ikke om de ville smiley

• #9   19. jan 2010 Jeg blev sat igang pga for højt bodtryk og fordi Natasja, var meget stor i forhold til min højde.

• #10   19. jan 2010 Maiken - hihi det er jeg også indtil videre smiley Holder bare ikke til at gå forfærdelig langt lige nu. hehe

tak for svarene piger smiley

• #11   19. jan 2010 pernille , det må os være frygteligt at gå over tid!!!! jeg følte allerede en uge inden at jeg dælme ikke kunne nå at føde inden/på terminen :P.. nok fordi jeg for alt i verdenen ikke ville gå over tid og alligevel måtte han gerne blive derinde *Gg* men jeg fødte på terminen smiley

håber snart du kan få din guldklump at se , der er ikke noget "federe" end at få baby op på maven bagefter ,

Kommentér på:
At blive sat i gang :)

Annonce