Nervøs for imorgen :/ {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Åha jeg er SÅ nervøs for at blive sat igang imorgen.
Tankerne flyver igennem mit hoved og kan slet ikk holde fokus.
Er bange for smerterne, da de siger veerne kan være mere smertefulde når man bliver sat igang.
Lægen sagde dog at de nok tager vandet, og så kan jeg tulle rundt en tur i en time og skal derefter ligger med vemåler på til det går igang.
Men hva nu hvis dem der er der imorgen heller vil give mig en stikpille? Har dog læst mig frem til at det oftest bruges hvis kvinden hverken er moden, eller åbnet. Og jeg er 4 fingre åben og moden. Så mon de vælger den metode hos mig?
Er så bange for der ik sker noget.. Ved ik hvorfor.. Iih ..
Kommer aldrig til at sove i aften. Kunne heller ik sove i nat, og da jeg endelig faldt i søvn drømte jeg selvfølgelig om fødslen.
Er der ik nogen der vil dele deres erfaringer om igangsættelse?
På forhånd tak - en meget spændt og nervøs Isaa
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
med hensyn til i gangsættelse kender jeg kun 1 der er blevet sat i gang og hun synes ikke det gjorde specielt ondt. Smerte er meget forskelligt fra person til person.
Slap helt af og fokuser på din vejrtrækning når veerne går i gang. Lad sygehuset om at tage styringen, de har sat mange børn i verden. Du skal kun koncentere dig om dig selv og presse når du skal. Alt andet kan andre sørger for:-)
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 244
Jeg syns det var en rigtig god oplevelse , mærkede hverken veerne som værre el. mildere end sidste gang jeg fødte , jeg syns de mærkes helt normalt , som veer nu skal
Og jeg kunne heller ikk sove dagen før , man når at få tænkt en del over det hele
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 320
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
det skal nok gå - krydser fingre for dig..
så er jeg vel den sidste af dem som har termin på søndag som føder
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Hvertfald, rigtig meget held og lykke herfra, vil tænke på dig hele dagen!!
Rikke - Jaaa, fød på Lørdag. har også sagt til min veninde hun skal føde på Lørdag, så bare igang!!
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Tror (desværre) at det er ret normalt at ha de her bekymringer.. Er bare så spændt. Det er total surealistisk!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Nervøs for imorgen :/