{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Min FB {{forumTopicSubject}}

Fredag d 1 jnuar, skulle vi møde på sygehuset kl 8.30, for og blive sat igang.
Fik så sat en ny form for stikpille op kl 10.30 der måtte sidde i et døgn, var der så ikke sket noget i mellemtiden skulle vi komme igen dagen efter.
Vi tog så hjem og jeg fik sovet et par timer, kl 16, begynder jeg og få et par veer, og de kommer ret hurtigt regelmæssigt.
Kl 18, ringer jeg til fg, fordi de er taget til og kommer med 3 min mellemrum og vare en 45 sek., jeg aftaler med jordemoderen at jeg skal ta et gram panodil og et varmt bad, det hjælper da osse en hel del. Min svigerinde som skal med til fødslen kommer imellem tiden.
Vi sender Jimmi afsted efter pizza og Louise er ude ved mig på badeværelset, ligepludselig mærker jeg et smæld indvendig og står og overvejer om jeg skal tisse eller ej, men så render det bare ud med vand, kigger op på min svigerinde og sir, så gik vandet vist.. Puha det lettede enormt trykket i maven, men det var osse kun lige 5 min, s gik det bare løs med veer, for h.... det gjorde naller..
Vi kommer ud på fødegangen og jeg blir undersøgt, det tar en pokkers til tid før jeg kommer ind på fødestuen hvor jeg blir tilbudt lattergas, som modtages med kyshånd. Kl er nu omkring 21, og jeg er 3 cm åben, hun står ikke helt nede i bækkenet. jeg har rigtig god virkning af lattergassen og er vist skide skæv, hihi.. Kl 22 er jeg 7 cm åben, og kl 23 er jeg mere eller mindre helt åben, hun mangler dog stadig og komme helt ned og stå, så får lov til og presse når trangen er der.
Kl 00.15 d 2 januar, får jeg lov til og holde min lille pige, for første gang, men ligepludselig går det stærkt, hun blir taget fra mig fordi jeg begynder og styrt bløde og blir så kørt til operation, kl er 02.30 da jeg får både Natasja og Jimmi og se igen, alt er gået godt og jeg har det ok..

Taget slutningen i betragtining, sys jeg at jeg har haft en rigtig god fødsel, det var en hård men kanon oplevelse og jeg er bare så glad for både min mand og min datter, elsker dem overalt, det er simpelthen den bedste gave og oplevelse man kan få.

Tusind tak til Hvidovre sygehus, fordi de toog så godt af mig og ikke mindst Jimmi der bare blev kastet ud i faderrollen efter kun 10 min.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min FB
Kommentér på:
Min FB

Annonce