{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Igangsættelse {{forumTopicSubject}}

Hej Piger! smiley

Nu er sagen den at jeg er på 9. dagen over termin - og skal til samtale på sygehuset på tirsdag, hvis jeg ikke har født (hvilket jeg selvfølgelig håber!) - og mit spørgsmål er så som følger.. Er der nogen af jer der er blevet sat igang samme dag som "igangsættelsessamtalen"? smiley
Skal på fødegangen og have kørt en hjertelydskurve, og så ned til scanning, og så til samtale med en læge..

Knus Marlene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igangsættelse
  • #1   3. dec 2009 Nej jeg snakkede med dem og de ville først når jeg var 42+0 fordi de vil se om man ikke selv når at gå i gang inden og det gør langt de fleste.

Det gjorde jeg så ikke, så blev sat i gang. Min veninde skulle også sættes i gang men nåede selv at gå i gang natten til dagen hvor hun skulle sættes i gang.

• #2   3. dec 2009 Jamen jeg er 42+0 den dag jeg skal til samtale? smiley
    Blev du så sat igang lige da du var 42+0?

• #3   3. dec 2009 Okay.. Ja, det kan godt være at man kun blir sat igang samme dag hvis der er noget "galt" - ikke fordi et stort barn er "noget galt" smiley Ved sidste jordemoderbesøg 40+0 skønnede hun hende til 4000 - såe ku jo håbe man blev sat igang pga størrelsen..

Mange tak, Dea smiley

• #4   3. dec 2009 Jeg har ikke prøvet det, da jeg selv fødte 3 dage før terminen..
    Men vil da lige sende dig en MASSSSE ve-støv!! smiley Kom så ud lille baby!! smiley

• #5   3. dec 2009 Mange tak, Trine - håber det hjælper smiley Sikke utålmodig man kan blive..

• #6   3. dec 2009 Jeg fik løsnet hinder den dag jeg var til samtale men det hjalp desværre ikke.. fik så løsnet hinder igen om søndagen og natten til tirsdag gik vandet

• #7   3. dec 2009 jeg blev sat igang med noget projekt værk da jeg var 41+4 og fødte da jeg var 41+6 mega træls at gå så længe men de tager ikke en ind til samtale det har jeg ihvertfald ikke hørt men forlang at blive sat igang nå du er 42+0 du kan evt ring til fødegang og fortælle dem din siturationn Krydser fingere for det går igang af sig selv inden da

• #8   3. dec 2009 Altså begge mine havde jeg en tid til snak om igangsættelse når jeg nåede 42+0 men begge gange fødte jeg da jeg var 41 + 3 så nåede ikke samtalen, men dem jeg har hørt har fået det var kun en samtale og så en tid et par dage senere til igangsættelse.

• #9   4. dec 2009 Belinda.. Jo, jeg skal til samtale :o) Har længe fået tid og det hele.. Her hos os, blir man ikke sat igang før man har gået fulde 42 uger - så ja, mega lang tid at gå og vente.. :o(

Anne J.. Jeg er 41+3 idag, så kan jo håbe jeg føder ligesom dig smiley
    Men forstår bare ikke, for man ved jo, at efter 42 uger er moderkagens funktion ikke længere den samme - så kan ikke forstå at de venter så mange dage EFTER 42+0 ?

• #10   4. dec 2009 Altså hvad jeg forstod på min jordemor så ville man blive sat igang indenfor 2 dage.

• #11   4. dec 2009 Nååh okay.. :o) Det er da til at holde ud..

• #12   4. dec 2009 er der slet ingen tegn på h*n vil ud ? smiley

• #13   4. dec 2009 Næh? Jeg tror det ikke? :o) Jeg har flere gange sagt, "Så nu sker der noget" - fordi jeg troede jeg havde de berømte mens-smerter, men næh nej.. Har flere gange haft diarré, men det sker der intet ved? :oD

• #14   4. dec 2009 *Nu moar til lækre Magnus* -
    Okay, dejligt.. smiley SÅ håber vi ikke der er andre der har 'valgt' at føde på tirsdag.. hihi :o) Det blir SÅ spændende at høre hvordan "man ser ud" forneden, om livmoderehalsen er væk, og om man er åben..

• #15   6. dec 2009 Jeg var til igangsættelses samtale da jeg var med til et igangsættelses projekt hvor man kunne trække hindeløsning, akupunktur, begge dele, eller nitte. Jeg trak så en nitte og mener at jeg var 41+3 eller 4 og der lavede hun en aftale med mig om at hvis jeg ikke gik i gang selv så skulle jeg komme ind om fredagen og sættes i gang hvor jeg så ville være 42+0 og der blev jeg sat i gang den dag for gik jo så ikke i gang i mellemtiden.

• #16   6. dec 2009 Forvent ikke at blive sat igang samme dag.. Jeg var til samtale om igangsættelse, og håbede sådan de ville sætte migigang, men fik a vide de kun gjorde det ved akutte tilfælde.. Noah var os skønnet til 4000g... Du skal tages op på konferrance, også ringer de enten samme dag, eller første hverdag efter undersøgelsen og giver dig tidspunktet for hvornår du skal sættes igang..

Kommentér på:
Igangsættelse

Annonce