{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Min fb. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Så har jeg endelig lidt overskud og vil prøve skrive lidt om fødselsforløbet..

Det startede natten til Tirsdag den 17. med veer med ca 10 min imellem, så stod jeg op ved fire fem tiden, men så var det som om det gik lidt i stå igen..

Så jeg gik i seng igen og fik hvilet lidt.. I løbet af formiddagen tog det så til men de var stadig meget ureglmessige..

Kl 18 Tirsdag aften ku jeg så ikke holde det ud mere, så måtte ringe på fødegangen, og vi tog der ind, var der ca 19.30, jeg kommer ind og blir undersøgt og livmoder halsen er væk, men jeg er kun 1 cm åben, så vi blir sendt hjem igen..

Går i seng lige så snart vi er hjemme for at få hvilet lidt.. kl 2 om natten til onsdag den 18 er det så voldsomt at jeg må stå op og igen ringe til fødegangen, de vil gerne se mig, så vi køre igen til Aalborg(Der er satme langt når man har så ondt) vi er der ca 03.30 jeg kommer ind og blir tjekket igen og er nu 4 cm åben, jeg får så lagt sådan noget op bag i for at komme af med hva der nu er der oppe:) og sku holde det i mig i 10 min, men kan jeg bare ikke så efter 5 min må jeg på toilettet..

Der efter blir vi vist ind på fødestuen, og så kl 04.50 kommer jeg i karbad, synes overhovedet ikke det hjælper, så ligger der ca en tre kvarter..

kl. 05.35 blir jeg igen undersøgt og er nu næsten 6 cm åben. Kl. 06.10 får jeg Akupunktur, det giver lige lidt længere pause imellem veerne, men tager slet ikke smerterne, har så de nåle i en halv time, uden virkning.

Kl 07.15 blir jeg undersøgt igen og er nu 7-8 cm åben.

07.30 er der vagt skifte..

Kl. 08.00 ber jeg om at få lagt epidural og nakose lægen blir tilkaldt.. Kl. 09.10 er blokaden lagt, med meget god efekt, nu kan jeg få hvilet lidt.. er nu ca 9 cm åben.

Kl. 10.55 tager de vandet, men der sker ikke noget..

Kl. 12.05 får jeg så lagt vee drop, og så begynder veerne at komme igen, hendes hjerte lyd har været normal hele vejen igennem, lige til kl. 12.27 hvor hjertelyden falder til 60 uden tegn på bedring, får så presse veer og de vælger at forsøge med cup-anlæggelse men uden held.

så akut afsted til operations stuen, hvor jeg kommer i fuld nakose og får lavet akut kejsersnit.

kl. 1247 forløses vores dejlige datter:) 3175 gram og 52 cm:)

Hun havde ikke så gode karakter til og starte med, men efter 10 min fik hun 10:)

og så oven i købet da det sku gå så stærkt kom de til lave en rids i min blære, så jeg gik med kateter i 6 dage, de dage vi osse var indlagt..

Tak for du læste med:)

Vi er faldet godt til hjemme nu og er så lykkelig:)

Knus Mirjam

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min fb.
Kommentér på:
Min fb.

Annonce