{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

hjælp bløder kraftigt ??? {{forumTopicSubject}}

hej bg.
håber lidt på i kan hjælpe mig .
jeg fødte en dejlig pige den 3 okt.
og derefter blødte jeg i ca 3 uger hvor det aftog hele tiden . og til sidst stoppede det .
så gik der to uger hvor jeg slet ikke blødte .
og så kom det igen . har blødt i ca 10 dage nu
og det har været mere kraftig end det pjeler når jeg fx. har mens.
og siden søndag har det været så slemt jeg må skifte bind hver 2 time også om natten dog ikke så ofte . nogle gange føles det som om jeg tisser men når jeg så går på toilettet kan jeg se i bindet at det bare var blod.

er det noget alvorligt? kan første snakke med min læge i morgen.
hvad skal jeg gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp bløder kraftigt ???
  • #1   18. nov 2009 Kan du ikke ringe til din læge og få en snak med ham i dag?
    Var da nok det bedste.
    Det er jo ikke til at sige hvad det er, men det skal da undersøges.
    Nu ved jeg ikke om du ammer evt. Men da jeg stoppede efter 4 uger fik jeg hurtigt mens og har lige siden fødslen blødt ret så kraftigt. Jeg kan nærmest ikke tage nogen steder i et par dage hvor det bare vælter ud..
    Men der kan jo stå et lille blodkar i din livmoderslimhinde der ikke har kunne lukke sig ordentligt så du skal da tjekkes ved lægen.

• #2   18. nov 2009 jeg armmede fuldt ud i de føste 14 dage og så i ca 1 uge bare engang om dagen. niks ringede der ned og forklarede tlf. damen om hvordan det stod til osv . og hun sagde jeg skulle ringe mellem 8 og 9 i morgen .

• #3   18. nov 2009 det gjorde jeg også første gang. jeg ringede til min læge og fik nogle piller i mod kraftig blødning

• #4   18. nov 2009 Ja så kan det jo godt være din mens der så småt er ved at komme igen. Det er jo forskelligt hvor hurtigt det kommer efter fødsel. Min startede et par uger efter jeg holdt med at amme.
    Men der er så mange ting i gang i underlivet, så det kan jo også være en efterreaktion, så god ide at få det tjekket.
    Så må du jo have en god portion bind liggende indtil i morgen.
    Jeg håber da du kan komme derned og blive tjekket i stedet for kun at tale med ham i tlf.
    Ikke fordi du forbløder men det er da ikke rart at have det sådan.

• #7   18. nov 2009 Du skal sørge for at drikke en MASSE vand og gerne saftevand med sukker, så du ikke bliver svimmel og utilpas.

• #8   18. nov 2009 jeg bliver lidt skidt hvis jeg ikke drikker nok. drikker vand hele dagen og meget mere end jeg plejer .
    kan da godt ske jeg skal have fundet noget saftevand så smiley

syntes bare det er vildt voldsomt.
    har købt en masse bind.

• #9   18. nov 2009 Ja ned med noget saftevand og lidt andet sødt, det hjælper på svimmelheden. Dejligt at det er helt ok at spise og drikke sådan noget ikke :o)
    Ja det er voldsomt, håber du hurtigt kommer over det.

• #11   18. nov 2009
    da jeg fødte --

nogen uger senere blødte jeg os kræftigt det var helt vildt der var blod alle steder.. mit gik væk efter 10-14 dage og det har været normal lige siden ...

det med at drikke hele tiden gør jeg os stadigvæk.. 2 liter saftevand uden sukker ryger nemt ned..

• #12   18. nov 2009 jeg plejer aldrig at drikke ret meget .. nu drikker jeg nok 4 liter vand om dagen + noget mælk .
    jamen håber da på alt er normalt . man kan da godt være nevøs for at der er noget i stykker der nede. for har aldrig set så meget blod komme ud der nede. og har været mere træt den sidste uge . hmm. må bare vente og se til i morgen. er da bare glad for at høre der er andre der også har haft det sådan..
    men ja . tror jeg vilgå i slik skabet og guffe i mig . haha.:) så m¨å slankekuren lige vente lidt . smiley

• #13   18. nov 2009 Nu skal du heller ikke drikke FOR meget...så skyller du salte og elektrolytter ud. Du skal hvert fald ikke drikke mere end 4 liter.
    Ikke noget at sige til du er træt, blodprocenten falder jo i takt med du bløder.
    Sørg for at spise godt med rosiner og nødder, der er godt med jern i. Ellers tag jerntilskud eller Kraüterblut.

• #17   18. nov 2009 nej har ikke lige jernpiller til at ligge kue ikke tåle dem da jeg var gravid desværre..
    kan ikke lide rosiner eller nødder er der ikke andet der er godt at spise??

• #21   18. nov 2009 okay. tak . vil sende manden ud og handle senere. smiley
    1000 tak for hjælpen . smiley
    dejligt med sådan et forum . smiley

Kommentér på:
hjælp bløder kraftigt ???

Annonce