fødselsberetning {{forumTopicSubject}}
Ja nu vil jeg da lige skrive min fødselsberetning herinde..
Det startede mandag ved 9 tiden, hvor min jordemoder lavede hindeløsning. Nå jamen mandagen gik og manden og mig tænkte at hvis vi nu prøvede med lidt sex kunne det måske sætte skub i sagerne kl 00.00 kom den første ve, jeg var faktisk ikke i tvivl.. Nå men kl blev 02.00 havde nu så ondt, at jeg ikke kunne sove for det. Gik nedenunder og lagde mig på sofaen med varmepuden men kunne nu ikke sove.. Det tog rigtig til og kl 05.00 ringede jeg FG op, da der var 5min mellem veerne. Mine veer var ikke lange nok sagde hun, så hun ville anbefale mig at spise pinex for smerten og prøve at sove lidt.. SØvn fik jeg ikke, det gjorde da voldsomt ondt og der var kun 2min imellem men veerne varede stadig under 1min.. Kl 8 ringer jeg igen og kl 9 tager vi derind. Jeg er kun 2,5cm åben så vi vælger at tage hjem igen. Nå dagen går med pinex og ingen søvn. Kl 18 yager vi igen på FG det gør nu så ondt at jeg har lyst til at græde der er ingen pauser imellem smerten mere. Er kun 3cm åben og de har travlt på fødegangen. Nå ligger i modtagelsen i 1time indtil de forstår at jeg virkelig har ondt og ikke kan ligge der mere. Få ren fødestue men ingen jordemoder (de har oj travlt) Nå men jeg får epi katheter lagt som virker i den ene side sog kun i 3 timer
Natten går med veer uden mellemrum og uden en jordemoder på stuen. Kl 6.15 får jeg lov til endelig at presse og prinsessen kommer til verden kl 07.07..
Det var en fantastisk oplevelse trods det manglende personale på fødegangen den nat!! Jeg hverken revnede eller noget, og hvor var det fantastisk da det lille menneske kom ud.. Ja jeg var bange for hvor ondt det gjorde at få barnet ud, men det var sgu veerne før der var slemme
Undskyld hvis den er lidt rodet, men ville lige skynde mig at skrive den ned nu der lige var tid... Håber den er til at forstå og læse
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
fødselsberetning