{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

? til dem der har født på Hillerød... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, er jeg lidt nysgerrig i at vide nogle ting, inden jeg selv står og skal føde på Hillerød Sygehus.... smiley

Hvad er et must at have med til fødsel og efterfølgende på barselgangen?? (Her tænker jeg på tasken der skal pakkes både til moren og til barnet)

Hvad havde I med, og var der noget I manglede at have med??

Jeg tænker også med tøj til pigen, bleer, dyne/tæppe og hvad til en selv??

Jeg vil gerne se om jeg har det hele med i tasken eller om der er noget jeg har glemt?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? til dem der har født på Hillerød...
  • #1   15. aug 2009 *Kat* Elsker min lille Gavin

    Tak for dine inputs, for man går her og tænker en del på hvad man skal have med og hvad man ikke skal have med.... Ang det med bebs ikke får tøj på, mener de at de helst skal ligge nøgne eller er det iorden med bodystocking??

    Det jeg har pakket til mig selv indtil videre:
    Toiletsager
    Undertøj + AmmeBh'er
    Morgenkåbe
    Afslappet tøj
    Ammeindlæg


  • #3   15. aug 2009 Hjemmesko, eller et par dejlige sokker.
    Et tæppe til baby
    og en stofble som baby kan sove med/bruge fra lille smiley Hvis man altså vil bruge sutteklud smiley


  • #4   15. aug 2009 jeg har født 3 børn på hillerød har da aldrig hørt om de ikke må få derex eget tøj på ?
    hvorfor måtte gavin ikke det?
    jeg har altid haft 2 sæt tøj og 1 natdragt med til bebs... 1 sæt tøj til mig selv morgenkåbe og sutsko...
    en stofble til bebs da vi elsker at bebs putter med det smiley
    toilet ting og lidt at læse i og self et kamera smiley
    mine har hver gang de lige er født blevet målt og vejet fået deres eget 1 sæt tøj på og ha aldrig hørt noget andet end næh hvor sødt smiley
    bleer osv har de derinde..
    spørg endelig hvis du vil spørge smiley


  • #5   15. aug 2009 nåå altså du mener lige da han kom ud og de næste par timer eller ?
    jeg lå med mine helt bare kun i stofble de første timers tid og så fik de deres eget tøj på smiley


  • #7   16. aug 2009 ok smiley
    det lyder sært det har jeg aldrig oplevet og nu har jeg født der 3 gange..
    men det er nok osse meget med hvem og hvordan....
    det eneste jeg husker er at min 1 datter var smurt helt vildt ind i fosterfedt og hun havde rigtig meget hår som var helt smurt ind i det .. så en sød hjælper valgte at skylle hendes hår på 2 dagen for at få det stads ud smiley
    men mine har altid fået deres eget tøj på efter nogle timer...


  • #8   17. aug 2009 ja..... efter 2-4 timers kontakt hud mod hud fik de deres tøj på....
    det var noget vi bare selv gjorde......


  • #9   18. aug 2009 det lyder ski godt nok underligt smiley
    så måtte du da glæde dig til at komme hjem og selv bestemme ...


  • #10   19. aug 2009 NEJ PUHA..... godt se ikke sagde vi skulle det...

  • #11   20. aug 2009 Nåede ikke at have noget med. Kun det tøj, jeg havde på, da jeg ankom. På Hillerød var der så tøj både til mig og bebse + bleer + stofbleer + hvad man ellers har brug for, så hvis du glemmer en ting eller to, så er der, så du kan låne.

    Katja: Tillykke med Gavin smiley


Kommentér på:
? til dem der har født på Hillerød...

Annonce