{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Sååååå frygteligt..! {{forumTopicSubject}}

Ja som der står i overskriften så kan jeg fortælle at min bror's x som han har 2 dejlige unger med, igår fødte de tvillinger hun ventede med hendes nye kæreste.

Jeg blev ringet op igår morges om jeg ikk ku hente min bror's 2 børn inde på riget, for hans x havde født i nat, en lille pige på 600 gram og en lille dreng på 800 gram. de er født i uge 26.

Jeg kørte self afsted med det samme og da jeg stod derinde fk de beskeden om at deres lille pige desværre ikke havde klaret den.

Puhaa det er hårdt, børnene har intet fået af vide endnu, det vil moren gerne selv fortælle, men vi skal nu have børnene boende her hos os i en uges tid så de kan få ordnet begravelse osv, de skal jo os tage sig af den lille dreng som gudskelov stadig er stabil her på andet døgn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sååååå frygteligt..!
Kommentér på:
Sååååå frygteligt..!

Annonce