{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Fødsels af Tobias d. 17 september 2008 {{forumTopicSubject}}

Hej sys lige i skulle høre om min fødsels selvom det er lang tid siden.

Men det hele startede vel så småt tirsdag den 16 september hvor jeg havde så ondt i siden, man kan sammenligne det med sidestik bare 10 gange værre, men de sagde det bare var livmorligmenter.

Men onsdag den 17 september om morgenen, kunne jeg da godt mærke det stikkede lidt i maven, men tænkte bare at det var det fra i går der ikk helt var holdt endnu.
Jeg fik gæster omkring middag og de kunne godt se jeg havde lidt ondt, men vi blev eninge om at det var plukveer.
Kl 16:00 skulle jeg ud og se fg, med noget vi kalder ung mor det er en mødre gruppe for unge i min by, og det blev da lidt værre med maven, men troede stadig kun det var plukveer, for så ondt gjorde det ikke. Jeg spurgte min egen jm som vidste os rundt ude på fg om jeg havde veer, det eneste jeg fik at vide var, at jeg ikke ligner en der havde veer. Fint tænkte jeg. Så mig og min kæreste tog ned i byen og spiste noget aftensmad. derefter tog vi hjem. Da vi kom hjem lagde jeg mig i min seng, det skulle jeg aldrig havde gjort, for så gjorde det ondt.
Omkring kl 20:50 ringede jeg til fg far at hører hva de mente, men de sagde at jeg bare skulle ta to panodiler, for det var plukveer. Så skulle jeg på toilet der var jeg begyndt at bøde så jeg ringede til fg igen omkring 21:10 de sagde så at jeg skulle komme der ud. Omkring 21:30 var jeg der ude, jeg blev undersøgt og jeg var allerede 9 cm åbnet. Jeg kom ind på en fødestue, blev sendt i bad, Kl 23:00 tod jm vandet, og kl 23:37 er lille bette Tobias født.

Det var så min "dejlige" fødsel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødsels af Tobias d. 17 september 2008
Kommentér på:
Fødsels af Tobias d. 17 september 2008

Annonce