veer går i sig selv??? føler mig snydt {{forumTopicSubject}}
Jeg vågnede op i nat kl 03.30 og gik på toilet - min slimprop var lige gået.
03.45 - begynder jeg at få nogle kraftige mens smerter, som tager mere og mere til.
04.30 - ringer jeg på fødegangen, som fortæller at det er veer, og at jeg skal ringe igen når de i et par timer har været reglmæssige.
fra kl 05.30 til kl. 07.30 - er mine veer reglmæssige hvor der er mellem 4 og 6 minutter mellem hver og de vare i ca 1 minut af gangen.
Kl. 07.35 ringer jeg på fødegangen igen og vi aftaler at jeg skal komme ind kl 10.00.
De siger jeg skal få lidt at spise, hvilket jeg så gør.
Da kl så slår 08.45, bestemmer jeg mig for at tage et hurtigt bad. Mens jeg er i bad har jeg ikke rigtig nogle veer, og da jeg ikke har haft en ordentlig ve i 20 min. efter badet, så ringer jeg på fødegangen og fortæller dette.
De siger at det er meget normalt og at vi bare skal blive hjemme og se tiden an. Og at når mine veer så kommer igen og igen bliver reglmæssige, så skal jeg ringe tilbage.
De sagde at jeg skulle prøve at få lidt søvn.
Jeg lagde mig i sengen og fik sovet 2 timer - det var dejligt.
Nu er klokken så 15.45 og jeg har kun haft lidt små veer/plukveer ind i mellem, men ellers er der intet sket.
Jeg føler mig lidt snydt, da jeg var sikker på i morges at nu var det nu
Så nu går jeg sådan og tænker om der er andre der har prøvet noget lign. og hvor lang tid der mon går til jeg får veer igen.
Øv siger jeg bare - for nu troede vi lige.
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
hvis jeg havde fået samme besked som dig havde jeg født hjemme da mine veer blev meget kraftige med det samme... føler med dig det gør jeg virkeligt...
men vær glad for at dine veer starter stille og roligt.
mine gik fra at være næsten ingen ting til at være meget kraftige og vare et min på meget kort tid.
mit vand gik lidt i 3 om natten og havde min datter i armene kl 5... og havde ikke veer før vandet gik..
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
veer går i sig selv??? føler mig snydt