{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

ved ikke helt hvad jeg skal gøre ? {{forumTopicSubject}}

som nogen ved fødte jeg en skøn lille pige søndag kl 4.59. hvor jeg sprak en del.

men nu har jeg så opdaget at en af flængerne er sprunget op. og det svider som en i f*****.
mit spørgsmål er så om jeg skal ringe til jm eller snakke med lægen på mandag når vi skal til lægen med lillepigen alligevel ? problemet med lægen er bare at det er en lidt presset tid da vi helt havde glemt at ringe og min læge ikke har skide meget tid lige pt. så tror ikke de har tid til at kigge på mig også. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ved ikke helt hvad jeg skal gøre ?
  • #1   30. jan 2009 Prøv at kontakte vagtlægen hvis det er helt galt.. Det er garanteret alligevel ikk din egen læge der skal sy det igen hvis det er nødvendigt...

• #2   30. jan 2009 Bløder eller væsker det fra såret af?

• #3   30. jan 2009 det kan jeg ikke sige dig da jeg stadig bløder fra selve fødslen og det er på indersiden af skambamsen så har svært ved at se det, men fik krøllet mig nok sammen her sidst jeg var på wc til at se der var en flænge...

• #4   30. jan 2009 Mit gik også lidt op, og min læge sagde at de intet kunne gøre ved det. Det er for urent et område at sy i igen :o( Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget dit er....

• #5   30. jan 2009 den er ca 5 mm bred og 2 cm lang... eller sådan så det i hvert fald ud...

• #6   30. jan 2009 Prøv da at ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld :o)

• #7   30. jan 2009 Jeg ville ringe til vagtlægen.. tror bestemt ikke det er godt at vente, slet ikke sådan et sted...

• #8   30. jan 2009 ring til barselgangen og hør dem ad...

da jeg blev udskrevet, fik jeg afvide at jeg var almbulant patient i en uge efter udskrivelsedatoen. mon ikk de har sådan en ordning osse der hvor du fødte....

• #9   30. jan 2009 først tillykke med babyen.. smiley min freja er os født i søndags.. smiley

og så vil jeg sige RING TIL VAGTLÆGEN... for jeg fik at vide selvom jeg ikke sprækkede men fik nogle "hudafskabninger" fik jeg nogle knuder.. og gik nogle af dem op skulle det vaskes.. for det er IKKE et godt sted.. så RING RING RING...... !!!

• #10   30. jan 2009 ja nu er min historie måske lidt af en skræk historie.....
    Men jeg sprak rigtig meget, ringmuskel og hele molovitten og var rigtig længe om at blive lappet sammen...
    Da jeg 4 dage efter tog hjem ville jeg selvfølgelig se hvor galt det stod til dernede og tog et spejl, og kunne til min forskrækkelse se at alt var sprunget op.... jeg mener alt, ingen "syninger" var som de skulle være...
    Jeg kontaktede min egen læge med det samme, han sendte mig på sygehuset igen med det samme, da han sagde at det skulle syes igen forfra....
    men da jeg kom derud igen fik jeg den besked at det ikke kunne syes igen og det skulle hele af sig selv...

Nu ved jeg jo ikke hvor slemt dit er men tror ikke at de syer noget sammen igen, hvis de altså er af samme opfattelse som på Aalborg sygehus...

Det skal lige siges at jeg nu ikke har så mange mén fra det tilbage 3 1/2 år efter, men kunne knap sidde ned i over 10 uger...
    Men som sagt er jeg ikke sikker på at de vil gøre noget, men synes da stadig du skal ringe til vagtlægen og forhøre dig ad.... og så skal du skylde dig med en håndbruser hver gang du har tisset....

• #11   31. jan 2009 jeg snakkede men min jm igår om det som sagde at når det var en uge efter fødslen syede de absolut ikke sammen igen pga faren for at "indkapsle" nogen bakterier og på den måde gøre det værre.

men skulle skylde godt når jeg havde tisset og skifte bind hver gang. hvilket jeg i forvejen gør for hader at have bind på. men hvis det begyndte at gøre ondt skulle jeg ringe til vagtlægen eller snakke med min læge om det på mandag hvor lille pigen alligevel skal til tjek.

Kommentér på:
ved ikke helt hvad jeg skal gøre ?

Annonce