{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

syg hver anden uge:S {{forumTopicSubject}}

nu har min satter været syg i 3-4 måneder med 2 ugers mellemrum, er ved at blive skør. lægen smider mig ud inden jeg er kommet ind af døren, med at det er en virus... hun har altis imellem 38-41,5 i feber, kom engang ned til vagtlægen med hende hun var helt slap og svær at få kontakt til og havde 41 i feber, lægen sagde bare: "det er bare en virus ring hvis hun får over 41 i feber.

hvad gør jeg... nu er hun syg igen og ja det er 2 uger siden sidst...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg hver anden uge:S
  • Jeanett .
    Jeanett . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #2   25. apr 2008 Nu har jeg selv en en søn der er meget syg og, Bliver hun ikke kigget ordentlig efter når du kommer med hende ? Kræv at der bliver taget en blodprøve der viser hendes crp (infektionstal) På den prøve er det nemt at se om der er tale om virus eller infektion. Desuden har du tjekket om hun taber i vægt og få hendes væsketal tjekket med det samme. Det kan være noget der skal tages mere seriøst.
    Det viste sig at min søn har en immun-defekt.

• #3   27. apr 2008 er rigtig glad for min læge, han var den første der tog mig seriøs med min fødselsdepression, men det er for det meste vagtlæger jeg har snakket med, min ejen læge sagde da jeg spurgte om hjælp der om hvad jeg ville have han skulle stille op.
    hun har tabt sig og min sp er bare en gammel negativ hund. syntes det er lidt håbløst efterhånden, men vil gerne have at en eller anden læge snart tager os seriøs, så måske jeg skulle melde hende ind til min kærestes læge.

• #4   13. jun 2008 kender det alt for godt lyder meget som min datter suk

Kommentér på:
syg hver anden uge:S

Annonce