{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.909 visninger | Oprettet:

Røde knopper om munden.. {{forumTopicSubject}}

Min datter har nu været rød omkring munden i godt 4 uger snart...der er så også kommet tre tænder forneden lige en efter en...men huden omkring næse og mund er meget tør og har snart prøvet ALT af cremer...er der en af jer der har prøvet det sammen og hvilken creme vil i anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røde knopper om munden..
  • MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #1   19. apr 2008 Jeg tænker fødevareallergi.

• #2   19. apr 2008 det har min datter også det der, har også prøvet en masse cremer. så fik jeg afvide jamen det fordi tænderne er på vej, hun har ingen tænder endnu, og hun har også aft det et godt stykke tid. såå jeg følger lige lidt med her Maria Elena

• #3   19. apr 2008 ja jeg vil også sige varme knopper fra sutten min datter har dem også . det er fugt og varme der for dem til at komme, det kan ikke fjernes med cream. de skal tørre ud af sig slv i og med at sutten ikke bliver bdugt så meget..

• #4   19. apr 2008 Ja, hun bruger sut, men det er ikke de tætsiddende sutter hun bruger, det er dem der buger ud fra munden...Hvor kan man købe det kokoscreme?

• #5   19. apr 2008 Til Anna E:
    nej, der er ingenting på hænder eller fødder, kun omkring munden...

• #6   19. apr 2008 Til MIT M:
    Jeg har prøvet at fjerne nogle fødevarer fra hende og erstatte dem med nogle andre, men det fortsætter bare, så tror ikke på, at det er fødevareallergi....

• #7   19. apr 2008 det er ligemegt om det er de sutter med luft ellers om de buer ud eller ej det kommer aligevel, vi bruger mam air og de gør det også..og nej tror heller ikke at det er fødevare allergi. det ville skilte sig på hele kroppen eller også ville hun få dårlig mave eller decideres åndenød.. og feks sådan noget som tomat ville ligne mere eksem. ikke knopper.
    min søn har fødevare allergi..
    så der er ikke andet end at bruge sutten lidt mindre..
    held og lykke;-)

• MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #8   19. apr 2008 Nu er der jo sindsygt mange ting de kan være alærgiske over for, end sige alle slags fødevarer. Min dreng har det svært med tomat og kål (det skal være i moderate mængder ellers får han diarre) samt et par andre ting, som ikke er særlig normale at være intolerant over for.

Men jeg kom lige til at tænke på om du er gået over til MME kort forinden udsletne? for så kan det sagtens være der du har problemet. Lige så vil jeg advare dig imod at smørre i et væk, selv cremer der er testet i hoved og mås kan give allergi (tro mig min datter har fået kontakt allergi af de der produkter siom koster kassen og er testet fri for div stas) og et beskadiet hudområde er altså ekstra modtaglig for de uheldige ting, fordi den naturlige beskyttelse huden og det fedt der er der på, giver er bist borte, ikke at det ikke kan være nødvendigt at smørre for det kan det sagtens, men det gælder altså om at være meget påpaslig og ikke smøre mere end aller højest nødvendigt.

• #9   19. apr 2008 Til MIT M:
    Ved godt, at der kan være mange ting de kan være allergiske overfor, min søn kan ikke med ketchup, kanel og nogle andre ting. Jeg er ikke gået over til MME, det har hun været på i 3 mdr nu og har haft det udslæt i ca 4½ uge nu...men kan det først vise sig nu med det udslæt? Hmm...har snakket med min sp om det, og hun mener ikke at det er noget at gå til læge med...Hmm..det er bare lidt træls, da de sku ikke er for kønne med de grimme pletter rundt om munden, smil;)

• #10   20. apr 2008 så bare vent til hun begynder at gå. då kommer der masser af grimme buler;-)
    jeg er nu helt sikker på at det er varme knopper, som du beskriver dem.
    normal reaktion på fødevarer er ikke som knopper, mere udtørring eller store røde plamager der klør..

Kommentér på:
Røde knopper om munden..

Annonce