3.909 visninger
|
Oprettet:
Røde knopper om munden.. {{forumTopicSubject}}
Min datter har nu været rød omkring munden i godt 4 uger snart...der er så også kommet tre tænder forneden lige en efter en...men huden omkring næse og mund er meget tør og har snart prøvet ALT af cremer...er der en af jer der har prøvet det sammen og hvilken creme vil i anbefale?
apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 224
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 28
apr 2008
nej, der er ingenting på hænder eller fødder, kun omkring munden...
apr 2008
Jeg har prøvet at fjerne nogle fødevarer fra hende og erstatte dem med nogle andre, men det fortsætter bare, så tror ikke på, at det er fødevareallergi....
mar 2008
min søn har fødevare allergi..
så der er ikke andet end at bruge sutten lidt mindre..
held og lykke;-)
apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
Men jeg kom lige til at tænke på om du er gået over til MME kort forinden udsletne? for så kan det sagtens være der du har problemet. Lige så vil jeg advare dig imod at smørre i et væk, selv cremer der er testet i hoved og mås kan give allergi (tro mig min datter har fået kontakt allergi af de der produkter siom koster kassen og er testet fri for div stas) og et beskadiet hudområde er altså ekstra modtaglig for de uheldige ting, fordi den naturlige beskyttelse huden og det fedt der er der på, giver er bist borte, ikke at det ikke kan være nødvendigt at smørre for det kan det sagtens, men det gælder altså om at være meget påpaslig og ikke smøre mere end aller højest nødvendigt.
apr 2008
Ved godt, at der kan være mange ting de kan være allergiske overfor, min søn kan ikke med ketchup, kanel og nogle andre ting. Jeg er ikke gået over til MME, det har hun været på i 3 mdr nu og har haft det udslæt i ca 4½ uge nu...men kan det først vise sig nu med det udslæt? Hmm...har snakket med min sp om det, og hun mener ikke at det er noget at gå til læge med...Hmm..det er bare lidt træls, da de sku ikke er for kønne med de grimme pletter rundt om munden, smil;)
mar 2008
jeg er nu helt sikker på at det er varme knopper, som du beskriver dem.
normal reaktion på fødevarer er ikke som knopper, mere udtørring eller store røde plamager der klør..
Røde knopper om munden..