{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Torben F
Torben F
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

7måneder og ørler min 7 gange om dagen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille dreng på lidt over 7 måneder, som ørler rigtig mange gange om dagen! Hver gang han kommer ned på maven og lege laver han lige en god brækklat!
Han tager fint på, og alt er som det bør være, men kan det virkeligt være rigtigt at han skal brække sig så ofte?
Han når jo typisk at klappe lidt i det, og på den måde går der mange trøjer på en dag:(

Lægen mener ikke der er noget galt med ham!

Har i nogle gode råd? jeg mener ikke det kan være rigtigt nu hvor han er så gammel!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  7måneder og ørler min 7 gange om dagen
  • #1   4. dec 2008 Jeg ved det faktisk ikke, men min søn gylpede også meget. Der er vel forskel på om det er gylp eller rigtig opkast? Tror det er meget forskelligt hvor meget de gylper.. Men hvis det er opkast ville jeg da undersøge det nærmere. Får han bryst eller erstatning? Nogle børn har jo sarte maver og skal have specielt skånsomt mme

• #2   4. dec 2008 tænker os i den retning, måske han er alergisk over for noget?

• Torben F
    Torben F Tilmeldt:
    okt 2008

#3   4. dec 2008 I ørlen er det selvfølgelig det han lige har spist, men det er meget tyndt!
    Han får stadig bryst, samt alt det andet sådan en størrelse må få...

Det sker aldrig når han bare sidder, kun når han ligger på maven og leger!

• #4   4. dec 2008 mærkeligt, man kan vel værfe han bare har en sart mavesæk??

• #5   4. dec 2008 hvis det er når han lige har spist så skal han jo lige ha lov til at bøvse og det er den typiske fejl folk de gør det er ikke at få dem bøvset ordentligt at inden de smider dem ned på gulvet..
    og så er resultatet at de gylper...

allergi er lige voldsomt nok..
    hvis det havde stået ud i stråler hver gang så havde jeg sagt mælkeallergi..

har selv 2 allergibørn og den ene har mælkeallergi fra fødslen af..

men få ham bøvset af inden i lægger ham og ja det kan sagtens være at han skal ha 2-3 bøvser inden..
    spiser han det hele på en gang eller holder i pauser?
    det kan også resultere i at han får for meget fordi der ligger en bøvs/luft klump som gør at der kommer overløb..

• Torben F
    Torben F Tilmeldt:
    okt 2008

#6   4. dec 2008 Han plejer at spise det hele uden pauser!
    Det kan være grød, frugt eller grøntsagsmos...
    Han plejer ikke at blive bøvset af, det virker ikke som om han har luft i maven!?
    Han kan ørle, og straks efter han har fået en ny trøje på, og kommer ned på gulvet igen vupti: ørl igen!

Men jeg vil da lige prøve om jeg kan få en lille værtshus bøvs ud af ham inden, når han vågner op til dåd i morgen:)

Kommentér på:
7måneder og ørler min 7 gange om dagen

Annonce