At få lag dræn i øret {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem med min søn på 1 1/2 år fra ørelægen. Der er aftalt tid på mandag hvor han skal have lagt dræn i øret.
Der har været en del frem og tilbage omkring hvad der har været galt med ham. Han snakker meget lidt og som regel kun med lukket mund. Når det er med åben mund er det pga skrig. De læger vi har snakket med mener det er fordi han er sensitiv og når han bliver stresset er det normalt at han stopper tale i op til et par dage. Men på det sidste har det taget til. Oveni har han på 4 mdr fåret 6 tænder så vi troede det var derfor han have så ondt.
I går aftes var jeg hos Vagtlægen fordi han rev sig i øret, og i dag hos ørelægen. Tænker bare om det kan have været væske i øret i så mange uger?
Hvordan oplevede i jeres børn efter der var lagt dræn? Tænker mht tale og udvikling generelt? Føler mig bare som verdens dårligste mor at jeg ikke har opdaget det før undrer mig meget over at selv efter alle de lægebesøg hvor jeg spørger om det kan være ørene der hæmmer udviklingen, så er der ingen der mener det kan skyldes dette.
Jeg synes der er lang tid til på mandag hvor drænet skal lægges, for håber så meget det kan hjælpe ham....
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Vito fik dræn da han var 14 mdr og det ændrede intet, udover at han slap for møb hele tiden.
Min niece fik da hun var 16 mdr og kort efter begyndte hun at gå og tale
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Men hun fik lagt dræn i start september og der har ingen ændring været, ud over at hun jo nu kan høre hvad vi siger. Grundet de sygdoms støvsugere i næsen vågner hun stadig på gode nætter hver 2-3 time pga tørst,da hun primært trækker vejret gennem munden.
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Smerter.
Jeg er så led og ked lige nu fordi jeg ikke aner hvor længe han har haft ondt. Vi er blevet vant til folk siger: hold da op et temperament. Men vi ved jo alle at hvis vi har ondt så skal der ikke meget til før vores verden vælter og man bliver let småsur. Vi har perioder på ca to til tre dage hvor det hele er super fantastisk. Men så går det galt igen. Han stiller sig pludselig og skriger helt vildt og vi aner ikke hvorfor. De dage er han ekstrem højlydt og tåler ikke for mange mennesker på en gang. I den forbindelse troede vi selvfølgelig at det var ørene, men fik af vide at det var fordi han er sensitiv. Men jeg synes det er underligt at han så nogle dage kan klare det samme som andre børn og få dage efter kan han ikke engang klare en tur med op i den lokale købmand.
Puha har vist en masse tanker og bekymringer som jeg håber der kommer svar på, på mandag.
Tak til jer alle for jeres svar. Man kan læse sig til meget, men det er noget andet at høre om andre direkte situationer med dræn.
aug 2011
Vi har været til læge og Vagtlægen og jeg stolede på at når de så ham i ørene og sagde der intet var, så var det sandt. Men ved sidste besøg sagde de også der intet var, men det viste sig ikke at være sandt i dag
aug 2011
aug 2011
aug 2011
Da han vågnede græd han i to lange timer. Men derefter er han simpelthen bare blevet den gladeste skønneste dreng
Jeg er bare lykkelig over den søn vi har fået
At få lag dræn i øret