{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv årets første forkølelse
  • #1   24. aug 2013 Axl har været snottet i 2 måneder, og kom så hjem 14 dage på sommerferie, og blev rasle igen.. Nu er han så snothamrende forkølet igen efter en uge i DP.. Det er sgu surt..

• #2   24. aug 2013 Jep jeg selv er -.-' troede det var migræne anfald men med kraftig hovedepine i 4 dage uden bedring og smertestillende heller ikke kunne tage det. Måtte lv få en kald.. Så en gang bi/kæbehulebetændelse til mig.. Jubii NOT!!

• #3   24. aug 2013 Min søn er også snottet, her hjemme håber og ber vi til at det ikke sætter sig som mellemøres betændelse, da hans øre endelig ser fine ud, efter næsten et års kamp.

• Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #4   24. aug 2013 Her har "vi" bronkitis og får anfaldsmedicin i maske smiley Han har helt sikkert fået en virus i vuggestuen.

Vi giver timian/lindeblomst te mod hosten og som beroligende. Hvis det er slemt får han flydende pamol.

God bedring rundt omkring smiley

• #5   24. aug 2013 Min baby - Lyder ikke rart, det i har fået slæbt med hjem. God bedring til jer smiley

• #6   24. aug 2013 Sophia vågnede med Snotnæse fra hendes eftermiddags lur - så vi tager nok også en lille tur smiley

Astmatisk bronkitis har Sophia hver dag ved anstrengelse smiley
    Så vi bruger anfalds medicin flere gange dagligt + forbyggende medicin.
    Det har vi gjort hele sommeren smiley

• Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #8   25. aug 2013 Til jer med AB børn - så kan jeg virkelig anbefale teen lavet af timian og lindeblomst (blander det selv) Her virker anfaldsmedicinen ikke efter hensigten, men teen løsner hans slim og dulmer hans hoste.

Det bliver en lang vinter smiley

• #10   25. aug 2013 Hvad er a B ?

E,ma lider osse af astma og har fået fast medicin siden hun var 5 mdr . Og har tre forskellige sprayer til hende .

Men hold nu op emmerle nat
    Hun startet med falde i søvn inde ved sig selv mens jeg så min søsters børn så vågnede hun ved og nyse så snotten flød
    Og der efter kunne hun ikk rigtig finde ro så det endte med hun kom med ind og sove med mor i vores seng mens jeg lå og så desperate husmødre ret så hyggelige he he men har været vågen ca 100 gange for tøre næse Emma sagde selv i søvne nice ( hendes måde og sige næse på )

• #12   25. aug 2013 Nå he tak

Kommentér på:
Øv årets første forkølelse

Annonce