{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

skoldkopper {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem fra en dejlig ferie, Desværre blev Marcus onsdag ramt af lidt feber og træthed, der kom nogle små røde prikker i ansigtet og på kroppen, og fredag var den ene på maven blevet større, og der var kommet væske i, men alle andre er stadig idag næsten en uge efter udbruddet kun små og røde, bliver de ikke større og kommer der ikke altid blærer på? Han havde feber onsdag og torsdag og har haft det fint siden, der er kommet sår på den der udviklede sig, må han så gerne komme i børnehave i morgen.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skoldkopper
  • #1   30. apr 2013 Emma startet med blive en smule forkølet også fik hun en rød plet i ble området, og i onsdags blev den mere rød, og onsdag eftermiddag sagde dp moren at hun havde et par stykker på op af maven, onsdag aften efter vi havde været ude ved mormor og spise havde hun pletter i hele ble områdets op af ryg og mave,

Torsdag morgen var det bumse agtige pletter torsdag formiddag blev det til blæner og torsdag aften var hun fyldt med den, og fredag og lørdag bredte de sig til hele kroppen og hendes ansigt,

I går var der så småt begyndt og danne skorp på,

Så er spændt på se hende når hun står op, fredag og lørdag og søndag har hun kløet som en gal og fredag nat kunne hun slet ikk finde ro, men de sidste par nætter har været normale,

Så mon ikk de kommer ved jer også ellers tá et smut forbi lægen vis du i tvivl om hvad det kan være??

God bedring med din søn uha jeg virkelig ondt af de pus man kan jo nærmest mærke hvordan det bare lør på dem,

• #2   30. apr 2013 Jeg tror ikke det klør og der er ikke ret meget, han har slet ikke selv sagt noget til det og han er 4 år, tror Max der er 10 pletter hvor kun en er blevet til andet end en lille bitte rød plet, Er nærmest sikker på det er skoldkopper da han legede med en der havde dem for 14 dage siden

• #3   30. apr 2013 Alle de steder jeg kan læse om det på nettet står der bare at de udvikler sig meget hurtigt og Max på et par dage, nu har de så været der siden onsdag altså 7 dage uden nogen ændring overhovedet ikke engang som en bums, kun 1 har ændret sig og har fået skorpe. han har det fint og er slet ikke påvirket mere.

• #4   30. apr 2013 Okay hmm typisk nu er de små røde prikker i ansigtet væk, men til gengæld kommer der nu en masse på kroppen med blærer, så jeg håbede vist for hurtigt øv heldigvis har jeg fri i morgen og kim på fredag så det er kun torsdag vi skal finde alternativt pasning. Håber så bare at lillesøster går fri men jeg tvivler nok

• #5   30. apr 2013 Ja det kan ske hurtig med de forandre sig, men op til 14 dage efter kan de være smittet, men heller nu ind når han blir voksen.. Vi heldigvis snart over det ..

• #6   30. apr 2013 op til 14 dage efter hvad, er ikke helt sikker på jeg lige forstår??? jeg satser også stærkt på at han er klar igen mandag til at komme afsted, og håber virkeligt lillesøster går fri, kim starter nyt job imorgen og jeg selv starter nyt job på torsdag, så det ville se noget skidt ud hvis vi lige starter med en masse fri pga syge børn.. kan selvfølgeligt blive nødvendigt, men håber at vi kan finde nogle bedster eller en olde der kan hjælpe os hvis det er nødvendigt..

• #7   30. apr 2013 Altså vis de har været sammen med en de har skoldkopper kan der gå op til 14 dage inden dine børn viser om de ramt af det..

• #8   1. maj 2013 nå ja det var det du mente ;o) det var jeg godt klar over, jeg troede lige du mente at man skulle holde dem hjemme 14 dage efter der var kommet sår på eller sådan noget ;o) umiddelbart tror jeg ikke han bliver så hårdt ramt, godt nok har det nu varet en uge fra han fik feber og de første par pletter, men der er vel max 30 skoldkopper fordelt på hele kroppen tror jeg, og mange af dem har allerede fået skorpe på nu. så jeg tror på at det bliver ved det og han er klar mandag morgen, heldigvis fungerer han normalt og er ikke voldsomt plaget af kløe, selvfølgeligt lidt, men ikke noget han ikke kan distraheres fra ;o)

• #9   1. maj 2013 Emma har haft rigtig mange og meget kløe men heller ingen feber osv hun spist som hun plejer osv.. Dog har det været lidt besværlig med søvn om natten et par dage..

Men hun skal i dp i morgen hun savner den ene pige hun hedder Sofia og hun går siger FIA FIA hele tide. He

• #11   5. maj 2013 det med skorpe var jeg godt klar over, men der skal jo være noget der kan give skorpe ;o) og han havde nogle pletter som bare forsvandt igen, sikkert nogle varmeknopper tror jeg, men nu er han ovre det, og skal i børnehave i morgen, tror nok lige der er en dreng der glæder sig, han har ikke været i børnehave siden den 18 april pga ferie og skoldkopper ;o) men nu må vi så se de næste par uger om lillesøster er så heldig at slippe denne gang, hvilket jeg håber meget, det passer bare rigtigt skidt hvis hun skal lægge sig 7-14 dage også..

Kommentér på:
skoldkopper

Annonce