{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Snoren fra operationssåret hænger 'udenfor' {{forumTopicSubject}}

Se nu bliver det her teknisk..

Axl har et operationssår på maven, lige i blekanten, fra insidere uge da han blev opereret..
Det er syet indefra fra venstre mod højre, så der er ingen sting at se med det blotte øje.. Ovenpå er der smurt sådan noget gennemsigtigt flydende plaster på..
Da jeg skulle ligge han i seng, skulle han skiftes, og jeg hev bleen op, og han gav et hyl fra sig, troede jeg havde nappet ham så jeg tyssede ham ned og gjorde det jeg nu skulle..
Da jeg skal give ham den nye ble på, opdager jeg at det bløder lidt fra såret, og at jeg, da jeg har taget bleen af ham, har fået fat i en lås snip af plasteret og fået revet noget af det af..
Det er ikke vokset helt sammen og derfor bløder det, og ud stikker tråden som de har syet med.. Jeg stoppede blødningen så godt jeg kunne og gav ham et plaster på, og lagde ham i seng..
Nu har jeg så tænkt, mon det er ok at det ligesom er 'sprunget op' og tråden hænger der og flapper, den er ret lang så den er nem at få fat i..
Men synes omvendt ikke det er et Vagtlæge opkald værdigt,,
Tror I ikke sagtens jeg kan lade ham sove til imorgen, også bare lige give vores egen læge et kald?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snoren fra operationssåret hænger 'udenfor'
Kommentér på:
Snoren fra operationssåret hænger 'udenfor'

Annonce