{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dræn i ørene
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   29. okt 2012 tak for infoen fik i det lavet ved ørelægen eller hospital

• #4   29. okt 2012 Min datter fik lagt dræn i da hun var 16 mrd. Og de virkede efter Middagsliren for da vi åbnede døren (i sommers) kunne hun høre fuglen og gik helt i stå og stod i taressedøren og sagde "hva der?"

• #5   29. okt 2012 Positiv oplevelse med min datter - hun fik det lagt da hun var under 1 år, og de sidder det stadig (hun fyldte 2 i juni)

Super god oplevelse og en glad pige vi fik tilbage smiley

• #6   30. okt 2012 Min søn fik det efter 14 gange med mellemørebetændelse, og det virkede ikke til at starte med, han tabte ikke sit dræn, men han fik mellemørebetændelse 3 gange på 1½ måned og der flød væske ud af ørerne, men derefter virkede det også og han har aldrig haft problemer siden.

Vi fik det lagt hos en ørelæge.

• #7   30. okt 2012 min datter fik det i, i maj måned i år.. og der virkede med det samme.. hun sov meget bedre, kunne bedre holde balancen (væsken havde trykket på hendes balance nerve) og hun var slet ikke så pylret mere..
    dog 1 måned efter fik hun lige en gang mellemøres betændelse.. men det var hurtig klaret med nogle øredråber og hun skal til tjek nu her om 3 uger smiley

Kommentér på:
dræn i ørene

Annonce