{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Lille pigen har tynd mave {{forumTopicSubject}}

Når man har ondt i maven er cola (det får lillepigen altså ikk), og revne æbler godt.

Når man har hård mave er svesker godt

Når man har tynd mave skal man drikke kogt koldt vand. -men er der nogle husmoderråd der anbefaler noget man kan spise for at regulere maven? Jeg tænker måske nogle salte kiks (fx. TUC kiks), eller...???

(lidt galde som man kan springe over hvis man bare kan/vil svare på spørgsmålet;-) ):

De kloge siger at hvis ens børn har tynd mave i VS, så skal man holde dem hjemme i 24 timer efter de er blevet symptomfri (ved ikk om der er forskellige regler fra VS til VS. Det er bare hvad jeg har hørt) Det har Søren og jeg overholdt hver gang, men både hans chef, og min chef er begyndt at løfte øjenbryn, da det forekommer ret tit at hun har tynd mave, og vi bliver ringet hjem med dette, eller vi holder barn syg pga dette, efter hun er startet VS. Hvis ALLE overholdt den regl, så kunne vi måske komme sådan en epidemi til livs. Men det kommer man bare ikk når det kun er de samme få forældre der overholde denne retningslinie. Er bare super træt af at have en datter der næsten har kronisk dierre, og ofte har skidt hele sengen til om morgnen + det da er pisse synd for hende. Der har intet været i de næsten elleve uger hvor jeg har haft orlov, og hun har været hjemme. Ligeledes i weekenden er der intet, men imorgen (mandag) starter det forfra! Total træls!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille pigen har tynd mave
Kommentér på:
Lille pigen har tynd mave

Annonce