{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

skoldkopper.. {{forumTopicSubject}}

Min datter er blevet smittet med skoldkopper i børnehaven, og det er netop gået i udbrud.

Jeg har så talt med min egen mor for at høre om jeg har haft det.

Hun siger jeg var 3 uger da jeg fik det, og at det var ret slemt.

Men jeg har hørt at hvis man får det hvis man er under 4 måneder er der stor chance for at jeg får det igen.

Så vil i mene at jeg er udsat? Og hvis jeg er smittet hvornår ville jeg så kunne se det?

Håber det virkelig ikke da jeg starter på min videregående uddannelse her om 11 dage, så det vil være katastrofe hvis jeg ikke kunne starte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring ifm. flytning 950 kr.
  • Hjælp til installation af lamp (ældre elinstallation) 1.000 kr.
  • Hækklipning 3.077 kr.
  • Klipning af bøgehæk 5.140 kr.
  • hvepserede fjernes 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 lamper over spisebord inklusiv skinne til lamperne, så de kan flyttes. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skoldkopper..
  • #1   22. aug 2012 Hvis du er smittet vil du kunne se det om 14 dage til 3 uger, og ja, jeg har også hørt at man kan få det igen hvis man får det før man er et år, men om der er hold i det ved jeg ikke.. Jeg ville ringe til lægen og høre.

• #2   22. aug 2012 Det har jeg ikke hørt. Men har hørt, at hvis man har mindre end 10 skoldkopper kan man få det igen

• #3   22. aug 2012 Hvis man har haft et meget lille udbrud, kan man få det igen.

men det lyder ikke som om du havde det i mindre grad.

• #4   22. aug 2012 Nej jeg havde det over det hele, men håber godt nok ikke jeg får det igen på trods af at jeg kun var 3 uger da jeg fik det.

Min datter har det også over det hele og de bliver ved med at komme. Tror jeg har talt til 100 indtil videre, og der er flere på vej.. det er dog stadig bare røde pletter, og heldigvis ingen feber endnu. Men puha hvor de bare klør - dog hjælper det kløestillende vi fik på apotaket, heldigvis for det. Har hørt det giver ar hvis de kradser hul i dem.

Kommentér på:
skoldkopper..

Annonce