1.902 visninger
|
Oprettet:
Hjertebørn .. Nogen her inde .. {{forumTopicSubject}}
Godaften ..
Sad og lige og tænkte på om der var nogen her inde som har en hjertefejl eller som har børn som er hjertebørn ..
Eller som har søskende som er hjertebørn ..
Må gerne sendes privat besked vis man ikk vil skrive offenligt . Som jeg forstå ..
Men da min søster er hjertebarn/Voksen .. hun døde et par gange da hun var lille i dag er hun sund og rask(som man nu kan være) ..
Men da hun var lille var der kun 20%chance for og overlevet i dag er det 80% sikkert .. Hvilket jeg er lykkelig de har fundet ud af og lave det
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
han blev født med hjertefejlen VSD
han blev opreret i august sidste år. de betegner ham som rask nu.
havde de ikk oprerert ham i august sidste år, havde vi nok ikk haft ham i dag.... en lidt skæmmende tanke at tænke....
han fik det dårligere og dårligere op til operationen, så det var en held at han blev indkaldt på et afbud
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 70
Min søster siger de også lige nu.. men hun skal igen nå det engang trænger
Ja da min søster blev født sagde min mor hele tiden hun er ikk rask der noget galt med hende. Men ingen lyttet hun blev dårliger og dårligere og da hun blev tre fandt de ud af at hun havde 5 fejl i hjertet... som blev lavet .. men den gang var der kun 20% overlevelse .. under operation døde hun 3 gang og sener i koma i 7dage ..
apr 2008
men dejligt at de kunne rede hende.....
jeg vidste ikk at min søn havde en hjertefejl, så da de fandt den på ham da han var 5 uger gammel..var det meget hårdt, men også dejligt. for da han blev født tissede han ikk i 5 dage, men man ville ikk gøre noget ved... havde man gjort noget, så havde han været længere tid under opsyn og det var måske ikk blevet så slemt som det gjorde inden han blev opereret.
men man skal ikk bearejde sig selv for det.... men heller være lykkelig over at det er blevet opdaget, lavet og at han er rask den dag i dag
jun 2012
Ja nemlig .. glad for og høre ..
apr 2008
jeg havde også svært ved det i starten.... men han er nu engang hjertebarn og det kan jeg ikk lave om på.....
men kan heller ikk have de mennesker der virkelig kammer over i medlidenhed.. for det er ikk det man har brug for i den sitiuation
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Hun har et hul i den ene klap, Jeg gik til kontrol med hende under hele graviditeten hver 14dag, og de opdagede intet!
Det kom som et chok for mig da en overlæge opdagede det da vi var indlagt, da i vores papir står meget klart de skal kigge 20gange mere efter det, da min søster's dreng døde af en kromoson fejl i hjertet og huller - verden gik under for mig da lægen sagde der var suse lyd osv, og vi ikke kom hjem før vi havde været til scanning, det var nogen hårde dage! Men super søde var de alle og hjalp os igennem det!
Den dag idag går vi til kontrol - første gang som knap 3mdr, anden gang som 6mdr's der skulle det have været lukket, men intet sket - også igen sidste år December 2011, også i år 2012 december
Hun er som sådan en sund & rask pige med krudt i røven
Mange børn fødes med hjertefejl, hvor det ikke opdages da de som regl lukker sig igen uden man bemærker det.
jun 2012
Ja, det fandt jeg ud af .. For der var meget jeg har holdt på som var dejligt og komme ud med . men fordi jeg kan ikk klar folk ser mig græde så det var en kamp om og fortælle .. Plus da jeg var lille blev jeg mobbet med min søster .. Hvilket jeg har være sygt ked af ..
Mor til malik & Naja ..
åååh ked af med din søsters dreng ..
God din datter betegnes som rask
Hvor var i på sygehus ..
Vi var den gang på Skyby sygehus
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Vi er tilknyttet Odense sygehus
jun 2012
- Ja det letter og snakke om ..
maj 2009