{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

"bare de tisser" - men hvor meget? {{forumTopicSubject}}

Min søn er syg med høj feber, lige omkring de 40. Jeg tror den er faldet lidt siden sidst, men kun en smule. Er sikker på at han stadig har over 39.

Og det vigtige er jo at de drikker og tisser. Men hvor meget skal de tisse?
Jeg hentede Vito i vuggestuen kl 9.30 og skiftede en tisseble med en smule i. Nu har han tisset en lille smule igen.
Men det er det? Er i tvivl om hvorvidt det er nok, eller om han bør tisse mere?
Han har fået to flasker siden da, men har ikke rigtig været interesseret i fast føde, hvilket er årsagen til at han har fået flaskerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "bare de tisser" - men hvor meget?
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   9. maj 2012 når han lægger ned på pusleboredet og du køre en hånd over hans bløde punkt er det indadent mangler han væske fik jeg af vide da min datter var syg i weekenden

• #2   9. maj 2012 Hvor meget plejer han at have tisset?

• #3   9. maj 2012 han plejer at tisse en fuld ble efter hver lur.

har lige snakket med vagtlægen, og det var okay med bleerne, for han har fået to flasker så han får væske.

has feber er steget til 40.2 så jeg skulle give panodil, og se om et par timer.
    hvis han blev mere sløv eller jeg blev bekymret eller hans vejrtrækning ændrede sig skulle jeg ringe igen, så jeg kan komme ind og få kigget på ham.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   9. maj 2012 Synes det er helt vildt så mange der er syge... vi har ikke haft noget her...

Nå men til tissebleerne, han bruger meget af den vædske han får, når han har så høj feber, så det er normalt der ikke kommer mere, men hold øje med ham, om han bliver slatten og ukontaktbar. Og self blive ved at give en masse vædske!

God bedring =)

/kathrine

• #5   9. maj 2012 Jeg forstår ikke hvorfor de anbefaler panodil... feber er jo en indikator for at der er noget galt(altså sygdom i kroppen) og panodil slår den ned, ergo får man ikke de rigtige symptomer på sygdommer...

• #6   9. maj 2012 Line,
    fordi den var rigtig høj, og for at han skulle få det bedre generelt. Så kan han live lidt op.

Her skyldes feberen jo sandsynligt noget med luftvejene da han er ret snottet, eller tænder, da han har haft ret høj feber ved de sidste par tænder.

• #7   9. maj 2012 Theas mor,
    tak for god bedring!..

Og ja, rigtig mange er syge.. Min niece kører på anden uge med MØB og natteroderi :S det er noget værre noget er det.

• #8   9. maj 2012 ACS: Ja jeg ved godt at de godt kan få det bedre, men det er bare lidt en symptombehandling for mig og ikke npget der gør ham rask jo smiley Men hvis det gør at han får det bedre et stykke tid er det nok det bedste når han er så hårdt ramt.

Ja og god bedring herfra også smiley

• #10   9. maj 2012 Øv for det lille pus da.... Håber han får det bedre hurtigt.

Synes også der er rigtig meget sygdom lige for tiden. Clara har haft lidt opkast idag, og små pylret hele dagen (det er hun ellers aldrig) så håber ikke hun er ved at få noget, men at det bare er den tand jeg kan se i gummerne der er på vej.

• #11   9. maj 2012 uha velkommen i klubben max tisser heller ikke meget og her har vi haft 1 mrd med sygdom nu først skarlagensfeber med mellemøresbetændelse og fik vi lige 2 dage uden noget så var det forkøelse og nu har vi øjenbetændelse og mellemøre betændelse igen . nu syntes jeg godt det må stoppe . god bedring til din lille fis

fik afvide hos lægen at der var rigtig rigtigt mange børn der var syge i randers i øjeblikket

Kommentér på:
"bare de tisser" - men hvor meget?

Annonce