{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  40 i feber :(
  • #1   9. mar 2012 Øv.. smiley
    Der er rigtig meget af sådan noget for tiden.. Min søn har ligget med 39.7 i 2 dage nu.. Dog kun feber..

God bedring med ham..

• #2   9. mar 2012 mange tak... ringede ved 22 tiden til lægevagten at jeg skulle BARE give ham pernodil ja glem det har jo lige sagt det ikke virker

• #3   9. mar 2012 Jeg ringede onsdag aften 22.45, som den bekymrende mor jeg var fordi MAgnus havde høj feber.. Og de sag jeg sku komme med det samme og få ham kigget på...
    Håber der er en der kommer og kigger på din søn.. for det er virkelig ikke sjovt..

• #4   9. mar 2012 der kommer en... men hvis vi skal vente lige som sidste gang så blir den nok først hen af kl 04.00 SUK. Vi skulle bare give knægten pernodil og han har altså fået de 20 ml han må i dag og intet slår det ned han vil hellere ikke have noget

• #5   9. mar 2012 Jeg synes du skal ringe igen...
    Vi har været indlagt med rotavirus (staves) pga Waldemar havde høj feber og dirre, så de var bange for han ikke fik nok væske da jeg max kunne få 300 ml i ham og panodilen hjalp hellere ikke på feberen her...
    Ville bestemt ringe når han også kaster op - da de små pus mister en del mere væske ved opkast end dirre.

Rigtig god bedring og husk at opdatere...

• #6   9. mar 2012 jeg skal nok opdatere smiley

jamen ringede kl 22 og der skulle vi give ham pernodil og vække ham hver 2-3 time for at se om han døsede hen... og det syntes jeg ikk var ok... så ringede igen 15 min efter fordi han så kastede op 2 gange.... vi har desværre ikke mulighed for at kører ud til vagtlægen så ham venter vi så på nu... en ting er at vi andre skal stoppe os med pernodil men skutte små børn... han vil ikke rigtig sove... han har ikk sovet siden kl 13. hvor han stod op men lige nu putter han ved far i ble.

• #7   9. mar 2012 Åhh hvor eg føler med dig smiley De skide læger og deres giv dit barn en panodil og se tiden an... ( undskyld sproget ) men blir så gal over deres måde at handle på når det omhandler børn... Også fordi en panodil kvikker dem op i små 2 timer også er de bare skidt tilpas igen smiley Men håber på det bedste og at den vagtlæge kommer snarest...

• #8   9. mar 2012 tak håber vi også ... og nu sidder jeg selv med mega kvalme om det så er fordi den lill er skidt og jeg intet kan stille op lige nu ved jeg ikke

• #9   9. mar 2012 wow lægevagten kom tidligt denne gang... han har begyndende mellemørersbetændelse.. og det første døgn var det ok at han havde feber men hvis han stadigvæk havde feber søndag skulle vi ringe igen... og så skulle vi lokke med væske os det børn ikke må få .. (læs: cola)

• #10   9. mar 2012 Har du prøvet med stik piller?? Panodil Noah kan slet ikke klare det flydene...

• #11   10. mar 2012 Nej ikke endnu jeg fik også updatet for hurtigt 15 min efter min besked blev vi indlagt på børne afd vores søn fik feber krampe så nu ligger vi her

• #12   10. mar 2012 Øv fedtmule, feberkramper er bare rigtig uhyggelige at overvære..

Husk at få stesolid med hjem, og så husk at kramperne skader ikke, trods de ser sådan ud :o)

Jeg håber din søn får det bedre meget snart. Stakkels pusling

• #13   10. mar 2012 Mange tak de har sagt vi får og sjovt læge vagten sagde alt så godt ud og 15 min efter ringer jeg 112 og det er dælne en grim oplevelse ved ikke en gang hvornår.vi må komme komme hjem

• #14   10. mar 2012 Åhh nej smiley hvor er jeg ked af at læse det...
    Håber at han har det bedre pg ikke mindst dig...
    Jeg har aldrig selv oplevede feberkramper på vores søn ( 7-9-13 ) men har desværre overværet det da vi selv var indlagt sidst og puha siger jeg bare...
    Endnu engang rigtig god bedring...

• #15   10. mar 2012 Hans feber r ret høj i dag så han skal de store tests igennem

Kommentér på:
40 i feber :(

Annonce