{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.927 visninger | Oprettet:

Udslæt.. læge slår det hen {{forumTopicSubject}}

Er lidt i tvivl hvad jeg skal tille op med det udslet min datter har fået.. i får lige "historien"..

15/16-2 opdager jeg at hun har et par knopper under den ene fod, først er jeg i tvivl om det er udslæt eller om det er lidt rifter (da de først kun kan mærkes ikke se)..

18/19-2 Holder øje med det og i løbet af weekenden kommer der en del mere og de bliver røde og er tydeligt knopper af en slags..

20-2 Ringer til lægen, da hun nu også har lidt på skinne benet.. lægen har ikke flere tider, men jeg kan komme ned og lade sygeplejersken se på det, og så vil hun vurdere om det er noget og om lægen skal se det..

Begge sygeplejersker ser på det, de tør ikke gætte, men er enige om at sådan bør hun ikke se ud, de får læge A til at se på det mellem 2 patienter.

Lægen overvejer hånd, fod og mund syge, men da hun kun har på 1 fod og en enkelt på en hånd og munden er fin, slår hun det hen.. det ligner heller ikke allergi, så hun mener det er noget eksem..

Får noget hormon creme jeg skal smøre, max 1 uge, skal stoppe hvis det bliver værre eller forsvinder og der skulle gerne ske klar bedring på et par dage.. og ellers skal jeg kontakte dem..

21/22-2 Smøre men ingen ændring

23-2 lader være at smøre, vil ringe til lægen næste morgen

24-2 lidt bedring så tænker at jeg vil give det en chanse til

25/26 - 2 smøre igen, men søndag begynder der at komme udslet andre steder også..

27-2 Ringer til lægen, nu udslet på 1 fod, begge skinneben, lidt på hænder, hals og nakke, og hendes kinder er røde og ligesom nuprede.. får tid daen efter..

28-2 Kommer ind til læge elev, der virker irriteret og faktisk ikke rigtig mener der er noget og spørger om hun tit har det varmt.. forklare at hun er et varmt barn og derfor sover hun kun i en tynd bomulds natdragt og uden varme i værelse, hun har heldragt på fordi hun altid smider dynen.. hun mener så hun kun skal sove i body med bare ben, fødder og arme, men det vil jeg ikke for så bliver hun kold..

Hun henter så læge b som siger at der måske har været noget, men at det der er nu jo nærmest er ingenting og mange børn ser værre ud og sådan ser babyer bare ud jeg er godt nok ikke enig, men kan også se jeg ingen steder kommer med de 2, og de taler til mig som om de tænker at jeg bare er hysterisk førstegangs mor..

Men hvad gør jeg, udslettet er der stadig.. foden hvor det startede er stadig slem, og hun kradser sig på maven når den er bar.. kinderne virker også irriteret og hals og nakke, og rundt om på kroppen kommer og går knopperne sådan at de er der 1-2 dage og forsvinder igen og så kommer nogle nye..

Jeg kan ikke rigtig tro at børn bare ser sådan ud

Har taget nogle billeder, desværre er de ikke helt så tydelige som i virkeligheden..
De kan ses i album her http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=10305

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udslæt.. læge slår det hen
  • #3   2. mar 2012 For mig kunne det godt ligne noget ala fnatknopper... men som de andre siger, prøv at få en anden læge til at kigge på det end din sædvanlige læge (: ..

• #4   3. mar 2012 Overvejer at ringe til vagtlægen i morgen, da der ikke rigtig er mulighed for at gå til andre læger, de tager nemlig ikke en hvis man ikke er tilknyttet dem..

• #5   11. jul 2012 Hej, jeg kan se at denne tråd er lidt gammel, men døjer sådan med min søn, og har været hele den samme mølle igennem! smiley og er igang ved hudlægen ... har i fundet ud af hvad jeres dreng fejler/fejlede?

mvh. AK

• #6   11. jul 2012 Ann-Kathrine: Da vi kom til en hudlæge viste det sig at det var fnat hun havde, sandsynligvis stammede det fra vores hund, der derfor er blevet behandlet for skab..

Kommentér på:
Udslæt.. læge slår det hen

Annonce