{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

mavevirus {{forumTopicSubject}}

Min lille dreng fra 7 december var hos vagtlæge torsdag aften efter 12 timer konstant skrig opkastninger og han nægtede at spise. Jeg ammer stadig. Natten til fredag spiste han fint uden opkastninger. Men hele dagen igår skreg han og ikke ville spise. I nat spiste han fint if idag har han skreget en del dog ikke spist ret meget.

Ved snart ikke ud eller ind. Forsøgte en flaske med kogt vand men han nægter og skriger bare.

Gode råd søges

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mavevirus
  • #1   11. feb 2012 Hvordan er hans bløde plet oppe i hovedet?

Syntes den er lidt svær, da han jo har spist sådan on/off - men igen, så er han ikke særlig gammel og små børn kan hurtig blive dehydreret..

• #2   11. feb 2012 Han r ikke dehydreret. Når han endelig er stille er der god kontakt og han.smiler og snakker osv.

Han prutter ekstremt.

Havde problemer med at pigerne pruttede ekstremt af.min.mælk og havde ondt i.maven. Så slemt at vi måtte gå på flaske. Ved ikke on det det han er begyndt på.nu. Endelig et barn jeg kan.amme, men han skal ikke få ondt i maven for min skyld.

Kommentér på:
mavevirus

Annonce