Dårlig mave på 4 dage :-/ {{forumTopicSubject}}
Som overskriften fortæller så har jeg en søn på snart 8 mdr med dårlig mave og til tider opkast men meget begrænset.
Grunden til jeg skriver efter nogle råd er at jeg har snart prøvet alt som anbefales når man søger rundt på nettet
Vi har prøvet risgrød, som han nægter at spise, mosede banan som han hellere ikke vil spise, revet æble som hellere ikke bliver spist, osv osv...
Han får sin havegrød om morgen, spiser det mest og har derefter overskid bleen. Får frokost bondebrød med enten ost, leverpostej eller torskerovn og derefter overskidt bleen. Aftenmad får han det sammen som os eller grød og igen en overskid ble
Han virker ikke særlig påvirket af det - nok mere mig som er begymret.
Andre som har oplevet dette og har et mirakel middel så skriv det gerne til mig - er åben overfor ALT
Sorry med de knap så lækre detaljer.
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Det stod på i 5 dage hvor han kastede op HVER nat, med undtagelse af en dag, hvor vi egentlig troede det var forbi. Vi ringede til vagtlægen da vi var meget bekymrede, men han sagde, at han ikke kunne gøre ret meget og at vi måtte vente til om mandagen og gå til egen læge med en afføringsprøve. "Sjovt nok" var der ikke mere efter den nat, men vi fik senere at vide i vuggestuen, at der var en del der havde lidt af opkast og diarre. Også forældre.
Han havde også lidt tynd afføringen, men mest diarre.
Så jeg forstår godt din frustration, det er ikke sjovt at opleve det der.
Min søn ville absolut heller ikke spise, og de enkelte stykker frugt han spiste i løbet af dagen røg op om natten.
jul 2011
*Camilla * - Har prøvet også nægter han også at spise sin havregryn - så det er ikke nemt... Stædige knægt jeg holder mig
jan 2012
Jeg gav bare min søn det som han gerne ville spise/drikke, så han fik noget ned.. bare lidt. Mest væske, som f.eks. smoothie. Men ikke engang det var særlig nemt..
Jeg håber for jer, at han får det bedre hurtigt!!
jul 2011
jan 2012
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
Det er vigtig til mavens bakterier. Og i løbet af kort tid var det væk. Rør evt. Lidt brun farin i a38 så han vil spise det
jul 2011
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Dårlig mave på 4 dage :-/