{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Dårlig mave på 4 dage :-/ {{forumTopicSubject}}

Som overskriften fortæller så har jeg en søn på snart 8 mdr med dårlig mave og til tider opkast men meget begrænset.

Grunden til jeg skriver efter nogle råd er at jeg har snart prøvet alt som anbefales når man søger rundt på nettet smiley
Vi har prøvet risgrød, som han nægter at spise, mosede banan som han hellere ikke vil spise, revet æble som hellere ikke bliver spist, osv osv...

Han får sin havegrød om morgen, spiser det mest og har derefter overskid bleen. Får frokost bondebrød med enten ost, leverpostej eller torskerovn og derefter overskidt bleen. Aftenmad får han det sammen som os eller grød og igen en overskid ble smiley

Han virker ikke særlig påvirket af det - nok mere mig som er begymret.

Andre som har oplevet dette og har et mirakel middel så skriv det gerne til mig - er åben overfor ALT smiley

Sorry med de knap så lækre detaljer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig mave på 4 dage :-/
  • #1   6. jan 2012 Var / er også min tanke men tænker bare - i og med at han ikke er påvirkede af det så tror jeg bare at jeg får afvide at jeg skal se tiden an.

• #2   6. jan 2012 Vi har faktisk haft det samme med vores søn her for 1,5 uge tilbage.
    Det stod på i 5 dage hvor han kastede op HVER nat, med undtagelse af en dag, hvor vi egentlig troede det var forbi. Vi ringede til vagtlægen da vi var meget bekymrede, men han sagde, at han ikke kunne gøre ret meget og at vi måtte vente til om mandagen og gå til egen læge med en afføringsprøve. "Sjovt nok" var der ikke mere efter den nat, men vi fik senere at vide i vuggestuen, at der var en del der havde lidt af opkast og diarre. Også forældre.
    Han havde også lidt tynd afføringen, men mest diarre.
    Så jeg forstår godt din frustration, det er ikke sjovt at opleve det der.
    Min søn ville absolut heller ikke spise, og de enkelte stykker frugt han spiste i løbet af dagen røg op om natten.

• #4   6. jan 2012 Katharina L - Han er hjemme hos mig på barsel endnu... Og dejligt jeg ikke er den eneste. Jeg har snakkede med min læge som sagde jeg skulle se det an til på mandag og var det stadigvæk slemt skulle jeg komme. Så længe han har våde bleer, ikke har feber og sløv så skulle jeg ikke være bekymret - MEN det er da møg svært ikke at vær bekymret når man snakker om sit barn...

*Camilla * - Har prøvet også nægter han også at spise sin havregryn - så det er ikke nemt... Stædige knægt jeg holder mig smiley

• #5   6. jan 2012 Jeg synes også det var MEGET svært at skulle stå op til sit barn der hver eneste nat, næsten på samme tidspunkt kastede alting op... Man kan jo ikke undgå at blive berørt af det, og det tror jeg også er helt normalt. Men ja, det er hvad de fleste læger siger, det passer bare ikke altid helt med hvad man selv gerne vil.
    Jeg gav bare min søn det som han gerne ville spise/drikke, så han fik noget ned.. bare lidt. Mest væske, som f.eks. smoothie. Men ikke engang det var særlig nemt..
    Jeg håber for jer, at han får det bedre hurtigt!!

• #6   6. jan 2012 Katharina L - Mange tak smiley Håber det er over snart, nu hvor jeg har talt med lægen... hi hi!

• #7   6. jan 2012 Haha - vi kunne heller ikke lade være med at smile lidt over at det gik væk så snart vi havde haft lægen i røret.. smiley

• #8   7. jan 2012 Vi har stået med samme problem men fik en streng ordre på noget bestemt mad han måtte få. Hvidt brød. Æblejuice blandet med lidt vand og ellers a38 da
    Det er vigtig til mavens bakterier. Og i løbet af kort tid var det væk. Rør evt. Lidt brun farin i a38 så han vil spise det

• #9   7. jan 2012 Lene R - Tak, det råd vil jeg huske hvis det kommer igen - efter at have haft lægen i røret så var hans næste afførring helt normal men stadigvæk lidt opkast men der har intet været i nat eller til morgen.

• #10   7. jan 2012 reven ælber

• #11   7. jan 2012 hov æbler

Kommentér på:
Dårlig mave på 4 dage :-/

Annonce