{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feber
  • #1   2. jan 2012 ja så reagere man - man skal reagere ligeså snart ens barn ikk drikke eller spiser. men der er meget i omløb for tiden med en infektion som giver feber i 4 døgn og så er den over som regelt. jeg farede til lægen igår efter silja havde haft 40 i feber siden torsdag - og først igår ville lægevagten se os - og han sagde sukkervand med lidt salt i eller saftevand - masser af væske smiley og så skulle vi bare se tiden an. hun sov så da vi kom hjem og til kl. 8 imorges - fik morgenmad og sov så igen til kl. 11.30 og nu er der ingen feber og hun er frisk smiley det var hun ikk igår aftes kl. 22 smiley

• #2   2. jan 2012 39 i feber er vidst meget normal..
    Er han dårlig?? vender det hvide ud a øjene?? Så ska du reagere med det samme.. Ellers ska du bare forbygge ved lune bade?? is?? og ingen tøj.. Men forsætter det vil jeg lige ringe en tur til lægen da det er 4 dag i træk?

• #3   2. jan 2012 39 i feber er meget for et barn - man skal reagere allerede ved 38 i feber over flere dage smiley så jeg ville ringe til lægen og lige vende den med dem. men der er mange børn som har det for tiden som sagt og ja vores forsvandt over natten... har min alm silja tilbage og ikk den meget puttesyge og trætte silja som jeg har haft siden torsdag - det er helt vildt hvor hurtigt det går....

• #4   2. jan 2012 Min søn har også feber på 2.dagen, det er så synd.

Vi ringede til vagtlægen igår fordi hans vejrtrækning var besværet, og fordi han ikke ville spise, og vi fik at vide at vejrtrækningen var på grund af feberen og at han skulle have masser af væske. Vi gav en panodil til natten, men det har ikke hjulpet, og nu har han stadig en feber på 39,5. Det er så træls, men der er ikke andet at gøre end at undvære for meget tøj og så give nogle lune bade, som en skriver så fint.

Men hvis jeg var dig så ville jeg reagere efter 4 dage, det er lang tid med feber.

• #5   2. jan 2012 Han har fået en is men faldt i søvn imens han spiste den..
    Han er meget dvask

• #7   2. jan 2012 39 er normal når vi snakker feber..! det har jeg altid fået a vide..!!

Men hvis han er dårlig osv vil jeg kontakte læge og han lige lytter.. og så hold feberen nede..!!

• #8   2. jan 2012 hvis man skal hjælpe barnet helt rigtigt er det bedste at ligge uden ble da bleen faktisk holder på 20% varme fik jeg at vide igår og det er faktisk rigtigt meget sagde lægen..

• #10   2. jan 2012 Jeg kan så fortælle at lægerne, i hvert fald på Roskilde børneafdeling. Mener feber helst er over 38, men Storm går i feberkramper allerede ved 37,2 og derover.

Og som mor til vigga og silja skriver så bør man tage bleen af - den holder barnet varm.

39 ER feber og er mere end rigeligt. Når barnet sover arbejder kroppen på at blive rask.

Jeg ville naturligvis kontakte lægen og tjekke igennem for om det kræver behandling.

• #11   2. jan 2012 Hjemvendte fra lægevagten med besked om lungebetændelse

• #13   2. jan 2012 Kun du ka se hvordan dit barn reagere..!!
    Og kender dit barn.. Så det var jo godt du kom af sted..

Go bedring.

Kommentér på:
Feber

Annonce