{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Tynd mave {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Håber i kan hjælpe.

Min søn har haft tynd mave siden lørdag i sidste uge. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre mere. Han har afføring 3-5 gange om dagen.

Hvad kan jeg gøre for at få maven iorden igen? Vi har prøvet banan, men det hjælper ikke og normalt giver banan ham mega hård mave.
Min mor foreslog CocaCola med ekstra sukker i, det sagde lægen til hende, men jeg vil sku ikke give ham det.
Har i nogle idéer? Jeg orker det snart ikke mere. Min søn plejer at elske at få ren ble, nu skriger han lige så snart vi nærmer os puslebordet smiley
Hjææælp??!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave
  • #1   21. aug 2011 Reven æble skulle hjælpe. Og pas på at hans kost ikke er for groft. Min datter havede det også over en længere periode og der fik jeg at vide at hendes kost var for groft. Giv ham noget hvidt brød uden birkes og kerner i.
    Til den ømme bagdel kan du lave nogle kogtvandsklude som du ligger på hver gang du skifter ble. De virker.

• #2   21. aug 2011 Jeg har prøvet hvidt brød. smiley Han får ikke så meget forskelligt lige nu. Han er knap 8 mdr.
    Jeg må prøve de klude, men han er heldigvis kun lidt rød og der er heller ikke gået hul. smiley

• #3   22. aug 2011 villle kontakte lægen.. Kan være han har en bakterie han skal have medicin mod.. smiley

• #4   22. aug 2011 Undgå mælkeprodukter da de kan irritere tarmen og derved kan det fortsætte.

Reven gulerødder der har lagt i vand i et par timer, marie kiks, reven æble, evt produktet der hedder HUSK. Det virkede her. og skal det siges det tog her en uge at få det stoppet og der blev ALT mælkeprodukter udelukket, senere viste det sig at Jeppe er laktose intolerant og det var derfor han havde tynd mave.

• #5   22. aug 2011 Babypige - lægen siger han nok "bare" har en virus.

Anne - tusind tak. smiley det må jeg prøve.

• #7   22. aug 2011 Min søn blev indlagt da han var 8 mrd med dårlig mave?! Han havde en virus som sku behandles!!
    Hvorfor går du ikk til lægen?? Syntes det synd for din knægt at du gætter!!
    Min søn er dessuden fødevare allergiker hvilket giver dårlig mave hvis han får ting han får noget han ikk ka tåle så som lactose, tomat. farvestof osv! Han er to år i dag og der dukker stadig ting op dom
    Han får dårlig mave af!!
    Ville aldrig undlade at kontakte lægen hvis min dreng havde dårlig mave som går ud over 5 dage!! Heller engang for meget end engang for lidt! smiley
    Måske det hænger sammen med at jeg hr været ved at miste ham grundet hva jeg troede var en alm forkølse men som viste sig at være rs virus!?! Men min læge tager os ind når jeg ringer uden nogle problemer os selvom det "nok bare" er en simpel virus!
    Og det samme med Lægevagten er aldrig blevet afvist:)
    God bedring med knægte

• #8   22. aug 2011 havregrød , revet æble og ja,colaen igen 8kan godt forstå du ikke er meget for at give det, men det er jo små mængder vi taler om her), chips (det er vigtigt med salt også)

• #10   22. aug 2011 Hende C
    Læs dog lige tråden ordenligt man. Min nevø har været til læge plus min søster har ringet og snakket med lægen flere gange. Jeg sagde til hende at hun da kunne spørge efter lidt råd herinde indtil hun igen kunne ringe til lægen i dag. Så klap lige hesten engang!!!

• #11   22. aug 2011 Hende C - Jeg HAR snakket med lægen. Torsdag kunne ingen tage os ind, fredag var vi der så. Lægen sagde at det kunne være hvad som helst, ikke noget jeg skulle bekymre mig om. Her til morgen har jeg så ringet igen og snakket med en anden læge og vi skal så til lægen IGEN imorgen. Og der vil jeg kræve at få tjekket infektions tal !!

Camilla - den er den salve jeg bruger. Den er såååå god. smiley

• #12   22. aug 2011 så slap dog af tøser.!!! Jeg rakker ikk ned på nogle, og ka i ikke se jeg havde MISFORSTÅET og læst det ANDERLEDES ?
    Jeg havde læst det til at du ik ville ringe for de bar ville blanke dig af.
    også fortalte jeg om MINE oplevelser.! Gosh.!

Kommentér på:
Tynd mave

Annonce