{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

nu må det simpelthen være nok {{forumTopicSubject}}

min søn på 2½ har on and off i 2 måneder haft diaré og det er ikke bare lidt.. men den sidste 1½ uge har det været ekstremt og forrige lørdag fik vi sendt en afførringsprøve ind som viste at der intet underligt var galt ingen bakterier eller virus og alligevel har han fortsat diaré hva hjælper det at lægerne siger at det ikke smitter når han fortsat har det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu må det simpelthen være nok
  • #1   28. mar 2011 Kan det tænkes at han ikke tåler mælk så godt? Båd min søn og jeg reagerer med meget tynd mave når vi får mælke produkter. Men derudover hold ham fra mælkeprodukter de næste dage : )

• #2   28. mar 2011 min søn har mælkeallergi.. og det er lige præcic sådan han reagere når han får mælk.. prøv at holde ham væk fra mælke prudukter i en måned tid. og provoker ham så igen med en kvart glas sødmælk. sødmælk fordi der kommer reaktionene hurtigts fordi det er renest..

ud over det så kan det være du skal tænke på gluten også..

det er nemlig sådan at mælkeallergikkere mangler de fine fimre hår som sidder nede i endetarmen. som optager al væsken, og hvis de mangler de fimrehår. er "gluten" punktet mere fint følende.. og så er chancen for den allergi der også..
    ellers så snak med din læge om at få ham til en allergibørne læge. vigtigt at det er en børnelæge da de alm allergi professore ikke er så dygtige til børn..

på den måde får i mere råd og vejledning om det hele..

min søn er 10 år idag har været mælke allergikker siden han var 3 mdr gammel..
    så vi har lidt erfaring..
    glemmer aldrig hans første lagkage.
    han var lige testet fri for æg. så hans lagkage var lavet af æggekagebund med kakao cream. der er nemlig ikke mælk eller gluten i kakao smør

• #3   28. mar 2011 anne dage er ikke nok til at få det ud af kroppen.. det kan tage op til en måned at få styr på afføringen igen. men ud over det hvis det er mælk så kommer han nok aldrig til at ha "normal" afføring..

• #4   28. mar 2011 han skal testes den 17 maj for allergi da han får nældefeber eller hva det hedder (rød udslæt ud over kroppen) men astma sygeplejersken komme rikke før den17:-( og han kan ikke tåle fransk dressing ved vi så måske det er mælk...

• #5   28. mar 2011 ja for det er synd for ham

• #7   29. mar 2011 termin 20 sep:

vil så lige advare dig. du skal ikke forvente et resultat af den test de laver her den 17. for normalt reagere børn ikke på test før de er over 5 år..
    min søn har aldrig reageret på testene de har lavet på ham. men når man tager tingene han ikke kan tåle væk og så gir ham det igen så reagere han voldsomt på det..

alle vores provokationer er lavet i samråd med læge og sygehus.. det var den eneste måde vi kunne få svar på, efter rigtig lang tid kamp på at få dem overbevist at der var noget galt med ham..

så hvis de ikke mener at der er noget galt så bank i bordet intil de finder ud af det..

• #8   29. mar 2011 han skal på sygehusset og testes for mælkeallergi og så må vi se ... det er bare synd for ham

• #9   29. mar 2011 Jeg vil umiddelbart heller ikke tro at han vil reagere på den blodprøve, for så havde hans symptomer været meget værre.

For at forklare så er allergi noget der sker i imunsystemet, og giver allergiske reaktioner så som hævet i hovedet, luftrør, mund osv. Jeg vil tro det er en overfølsomhed der er tale om at den sker i tarmsystemet, hvilket man ikke kan teste i blodprøver. Dog har jeg hørt sna om en udåndings prøve der kan give et svar, men jeg har ingen erfaring med det.

Som skrevet så er både min søn og jeg begge laktose intolerante og alle vores reaktioner sker i tarmene. Vi får meget tynd mave, mavekramper og general meget dårlig trivsel. Min søn især får hysteriske anfald, hvor han kan blive meget agressiv, og efter vi har droppet mælk har der ikke været noget som helst : )

Kommentér på:
nu må det simpelthen være nok

Annonce